گوگل به جز خانواده پیکسل 3، دو موبایل آماده عرضه دیگر نیز دارد

امتیاز دهید post

همین اواخر بود که نقدی کامل از موبایل گوگل پیکسل 3 اکس ال به زبان روسی در فضای مجازی منتشر شد و تقریباً هرآنچه لازم بود درباره دستگاه بدانیم، از مشخصات سخت افزاری گرفته تا قابلیت های نرم افزاری و قیمت گذاری را فاش کرد. اما در بخش پایانی این مقاله، نویسنده فاش کرد که گوگل هم اکنون مشغول توسعه 7 موبایل پیکسل است.

همانطور که می توان انتظار داشت، دو موبایل از مجموع هفت موبایل در حال توسعه، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال هستند. در این بین، چهار دیوایس جزو پیکسل های نسل بعد بوده و دیوایس باقی مانده هم مدلی پروتوتایپ و مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر است که برای عرضه در سال 2020 آماده می شود. اما در حرکتی بسیار عجیب، گفته می شود که دو موبایل از چهار پیکسل نسل بعد، به هنگام عرضه خانواده پیکسل 3 آماده خواهند بود. در واقع گوگل در صورت تمایل می تواند تولید انبوه آنها را طی ماه آتی میلادی آغاز کند.

اگرچه این دو دستگاه از نظر ظاهری به اسمارت فون های پیکسل 3 شباهت دارند، گفته می شود که روی شاسی متفاوتی سوار شده اند و از قابلیت های بهبودیافته ای مانند اسکنر اثر انگشت و عنبیه چشم، اسپیکر تو گوشی و دوربین اصلی دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، دو موبایل، از نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی گوگل که سال آتی از راه می رسند نیز پشتیبانی خواهند کرد. دکمه های لمسی مانند نمونه های موجود در فریم HTC U12+ و پردازنده بهبودیافته کوالکام هم از دیگر مشخصات فاش شده هستند.

با در نظرگیری اخبار افشایی فراوانی که درباره پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال شنیده ایم، بعید به نظر می رسد که گوگل اسمارت فون های مورد انتظارش را کنار گذاشته و در دقیقه آخر، مدل های پیشرفته تر را جایگزین شان کند. در عوض احتمال دارد که گوگل برای عرضه مدل هایی به روزرسانی شده در میانه سال برنامه ریزی کرده باشد که از مزایای چیپست اسنپدراگون 855 و شبکه 5G بهره مند خواهند بود. اما تمام این ها صرفاً گمانه زنی است و باید منتظر ماند و دید که طی هفته های منتهی به ماه اکتبر (زمان معرفی خانواده پیکسل 3) چه اتفاقی می افتد.

The post گوگل به جز خانواده پیکسل 3، دو موبایل آماده عرضه دیگر نیز دارد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط