رندر‌ جدید اکسپریا XZ3 خبر از طراحی سنتی آن می‌دهد

امتیاز دهید post

آنطور که از شواهد پیداست سونی قصد دارد تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ از پرچمدار جدیدی رونمایی کند اما اخیراً رندر‌ی از اکسپریا XZ3 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد سونی تغییرات ظاهری زیادی در طراحی گوشی جدیدش ایجاد نکرده است.

بر اساس این رندر‌ خبری، به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد از نمایشگر‌های معمولی استفاده کند و بدین ترتیب این موبایل از بریدگی بالای نمایشگر و دوربین دوگانه بهره نخواهند برد. البته این مسئله لزوماً بدین معنی نیست که با موبایل ضعیفی طرف باشیم.

در حال حاضر بریدگی بالای نمایشگر، ویژگی خاصی است که برخی کاربران از آن استقبال می‌کنند اما برخی دیگر علاقه‌ای به وجودش ندارند. شاید به همین دلیل باشد که سونی در اکسپریا XZ3 از این ویژگی استفاده نکرده است.

علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت به همراه فلش بسیار کوچکی در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده است. ضمن اینکه سنسور دیگری هم بین این دو قرار گرفته که ممکن است قسمتی از تکنولوژی فوکوس اتوماتیک سونی باشد.

همانطور که در رندر‌ لو رفته مشاهده می‌کنید، بدنه‌ی جلویی اکسپریا XZ3 به طور کامل از شیشه ساخته شده اما بدنه‌ی پشتی این پرچمدار تماماً فلزی است.

شایعات حاکی از آن است که این موبایل قرار است به همراه یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شوند. علاوه بر این گفته شده که گوشی مذکور از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ بهره خواهد برد.

باید گفت که تاریخ به نمایش گذاشته شده روی صفحه نمایش موبایل در این رندر‌ نشان می دهد که سونی به احتمال قوی هشتم شهریور را برای معرفی این محصول برگزیده است. بنابراین احتمالاً در جریان رویداد IFA امسال شاهد معرفی پرچمدار جدید سونی خواهیم بود.

تماشا کنید: تست مقاومت اکسپریا ایکس زد ۲

The post رندر‌ جدید اکسپریا XZ3 خبر از طراحی سنتی آن می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط