پهپادهای ماویک 2 پرو و ماویک 2 زوم از DJI معرفی شدند

امتیاز دهید post

شرکت DJI به تازگی 2 پهپاد جدید معرفی کرده؛ ماویک 2 پرو که جایگزینی برای نسل قبلی از ماویک پرو است و از سال 2016 تغییر عمده ای نکرده بود، در کنار ماویک 2 زوم.

ماویک 2 پرو

ماویک 2 پرو به یک دوربین طراحی شده توسط هاسلبلاد با حسگری بزرگ مجهز شده اما ماویک 2 زوم بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری را ارائه می دهد.

ماویک 2 پرو

ماویک 2 پرو

دوربین هر دو پهپاد می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K با نرخ بیش از 100 مگابیت در هر ثانیه را ضبط کنند. علاوه بر این حافظه داخلی 8 گیگابایت برای آنها در نظر گرفته شده و البته می توان به لطف درگاه ماکرو اس دی به میزان حافظه جانبی دستگاه افزود. سرعت دو پهپاد جدید در حدود 70 کیلومتر در ساعت اعلام شده و با یک بار شارژ قادر به پرواز تا 31 دقیقه هستند.

در مقایسه با نسل قبلی ماویک، اکنون دو محصول جدید کم صداتر شده اند. همچنین 10 حسگر برای جلوگیری از برخورد با موانع در اطراف ماویک 2 پرو و ماویک 2 زوم نصب شده. سیستم جدید OcuSync 2.0 امکان ارسال ویدیوهای زنده با کیفیت 1080P را تا فاصله ای کمتر از 8 کیلومتر فراهم می کند.

اما تفاوت های دو مدل در چیست؟ ماویک 2 پرو با حسگر یک اینچی و 20 مگاپیکسلی از نوع CMOS کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. این حسگر ابعادی در حد نمونه به کار رفته در مدل گران قیمت تر فانتوم 4 پرو DJI دارد. دوربین به کار رفته در ماویک 2 پرو از گشودگی دیافراگم f2.8 تا f11 بهره می برد.

ماویک 2 زوم

ماویک 2 زوم

همچنین از پروفایل های رنگ پیشرفته ای برای ویدیو از جمله Dlog-M با 10 بیت پشتیبانی می کند. این موضوع می تواند ویرایش ویدیو ها برای حرفه ای ها را راحت تر کند. البته پشتیبانی از ویدیوهای 4K و 10 بیتی و نیز HDR هم در نظر گرفته شده است.

ماویک 2 زوم

ماویک 2 زوم

ماویک 2 زوم اما حسگر کوچکتر 1 به 2.3 اینچی دارد ولی در عوض می تواند از فاصله کانونی 24 میلی متری عریض تا 48 میلی متری تله فوتو زوم کند. در عین حال حسگر آن نیز 12 مگاپیکسلی است. ماویک 2 زوم به قابلیت «سوپر رزولوشن» مجهز شده که به لطف آن امکان ثبت 9 تصویر و ترکیب آنها در یک تصویر 48 مگاپیکسلی فراهم می شود.

ماویک 2 زوم

ماویک 2 زوم

هر دو مدل به قابلیت هایی از جمله ثبت ویدیوهای هایپرلپس مجهز شده اند و به گفته DJI قابلیت دنبال کردن سوژه و نرم افزار جلوگیری از برخورد با موانع نیز بهبود یافته اند.

قیمتی که DJI در نظر گرفته 1449 دلار برای مدل پرو و 1249 دلار برای مدل زوم است.

The post پهپادهای ماویک 2 پرو و ماویک 2 زوم از DJI معرفی شدند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط