تجربه نقش آفرینی به جای کلارکسون، هموند و می؛ بازی گرند تور در راه است

امتیاز دهید post

مجموعه گرند تور را می توان پرتماشاگرترین و جذاب ترین برنامه خودرویی حال حاضر جهان دانست. بی تردید حضور سه مجری محبوب یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند در این مجموعه یکی از رموز اصلی موفقیت آن بوده است.

میران محبوبیت این سه مجری به حدی بالاست که بسیاری از افراد دوست دارند در جایگاه آنان قرار گرفته و برای لحظاتی هم که شده حس و حالشان را تجربه کنند.

برای این دسته از افراد خبر خوشی داریم، چرا که بازی کامپیوتری گرند تور در حال توسعه بوده و علاقه مندان به زودی خواهند توانست تجربه مجری گری این مجموعه پرطرفدار را حداقل بصورت مجازی داشته باشند.

بازی گرند تور برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان ارایه شده و در عرض چند ماه آتی توزیع خواهد شد. در تریلر 30 ثانیه ای که از این بازی جالب منتشر شده، نمی توان به جزئیات زیادی از آن پی برد. با این حال در توضیحاتی که در یوتیوب ضمیمه شده، آمده:

اگر آنها یک اتومبیل جالب می رانند، شما هم می توانید تجربه مشابهی داشته باشید. اگر آنها به مکان های شگفت انگیزی می روند، شما نیز می توانید بروید.

the-grand-tour-video-game (2)

در ویدیویی که در Drive Tribe منتشر شده، هموند و می از عرضه این بازی با آغاز پخش فصل سوم گرند تور خبر داده اند. تاکنون آمازون درباره زمان دقیق پخش این فصل حرفی به میان نیاورده، اما همانند دو فصل پیش به احتمال زیاد پاییز امسال شاهد حضور مجدد سه مجری معروف بر صفحه تلویزیون خواهیم بود.

the-grand-tour-video-game (2)

نکته جالب توجه اینکه با آغاز فصل سوم گرند تور و همزمان با پخش اپیزودهای این فصل در دنیای واقعی، مدل ها و مسیرهای جدید موجود برای کاربران قابل دانلود خواهند بود.

آنطور که این تریلر چند ثانیه ای نشان می دهد، بازی گرند تور در مراحل اولیه بوده و از لحاظ گرافیکی اصلا در حد دیگر بازی های کنسولی نیست. با این شرایط توسعه دهندگان چند ماه سخت کاری را پیش رو دارند تا با انجام بهبودهایی، بلکه گرند تور را به یک بازی با کیفیت تبدیل کنند.

the-grand-tour-video-game (3)

بد نیست اشاره کنیم دوم اکتبر (10 مهر ماه) بازی Forza Horizon 4 منتشر خواهد شد. بدیهی است در صورتی که گرند تور حرف های زیادی برای گفتن نداشته باشد، بسیاری از علاقه مندان این بازی گرافیکی جذاب را ترجیح خواهند داد.

The post تجربه نقش آفرینی به جای کلارکسون، هموند و می؛ بازی گرند تور در راه است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط