بنچمارک منتسب به گوشی ZTE اکسون 9 پرو رویت شد؛ پرچمداری با اسنپدراگون ۸۴۵

امتیاز دهید post

به تازگی بنچمارک منتسب به گوشی جدید ZTE در سایت گیک بنچ رویت شده که نشان می دهد پرچمدار بعدی این کمپانی چینی از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند.

همانطور که می دانید کمپانی ZTE روزگار خوبی را سپری نمی‌کند. چندی پیش دولت استرالیا فناوری 5G شرکت های ZTE را تحریم کرد و از سوی دیگر استفاده از تجهیزات این شرکت در بسیاری از شرکت های آمریکایی ممنوع شده است. با این وجود به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی قصد دارد با عرضه پرچمداری جدید مشکلاتش را حل کرده و به عرصه‌ی رقابت بازگردد.

چند وقتی است موبایل اقتصادی جدید این کمپانی با نام بلید V9 عرضه شده و علاوه بر این ZTE اعلام نموده که پرچمدار جدیدی به نام اکسون 9 پرو را هشتم شهریورماه در جریان رویداد IFA امسال معرفی خواهد کرد.

اکنون بنچمارکی از گوشی جدید ZTE در وبسایت گیک بنچ رویت شده که احتمال می‌رود به پرچمدار این شرکت یعنی اکسون 9 پرو اختصاص داشته باشد.

این موبایل که با شماره مدل A2019G Pro در فهرست این سایت به چشم می‌خورد، موفق شده در تست تک هسته ای امتیاز ۲۳۹۹ و در تست چند هسته ای نمره‌ی ۸۷۸۵ را به ثبت برساند.

ضمن اینکه چیپست به کار رفته در این موبایل ۸ هسته‌‌ای است و از سرعت کلاک ۱.۷۷ گیگاهرتز بهره می‌برد. کارشناسان باور دارند مشخصات موجود نشان می دهد پرچمدار بعدی ZTE از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد چرا که اکسون ۷ و ۷ اس نیز از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کردند.

علاوه بر این گوشی یاد شده ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۸.۱ عرضه خواهد شد.

پیشتر پوستری تبلیغاتی از پرچمدار بعدی ZTE منتشر شده بود که طراحی و ویژگی‌های این موبایل را لو داده. بر اساس این پوستر، اکسون 9 پرو از بریدگی بالای نمایشگر به همراه دوربین دوگانه‌ی‌ عمودی بهره خواهد برد که فلش آن زیر دو سنسور دوربین تعبیه شده است.

The post بنچمارک منتسب به گوشی ZTE اکسون 9 پرو رویت شد؛ پرچمداری با اسنپدراگون ۸۴۵ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط