ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

به تازگی ویدیوی کاملی از جعبه گشایی پرچمدار بعدی شرکت گوگل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده که تقریباً تمامی مشخصات لو رفته پیشین را تایید می‌کند.

چندی پیش تصاویر زنده، ویدیو و نمونه عکس های ثبت شده با گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شد اما مشخص نبود که منشاء این اطلاعات کجاست اما اکنون مشخص شده که تعدادی گوشی پیکسل ۳ ایکس ال که هنوز معرفی هم نشده‌اند، در بازار سیاه کشور اکراین به قیمت ۲۰۰۰ دلار فروش می‌روند.

حال ویدیو جدید منتشر شده بسیار طولانی‌تر از محتوای قبلی است و تقریباً ۲ دقیقه طول می‌کشد. در این ویدیو پیکسل ۳ ایکس ال را به همراه نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی مشاهده می‌کنیم که از آنچه تصور می‌شد، بسیار بزرگتر است.

ضمن اینکه در بدنه‌ی پشتی این موبایل نیز دوربین تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی به همراه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در جعبه‌ی این اسمارت فون چند گجت مختلف برای درگاه USB-C به چشم می‌خورد؛ یک کابل معمولی، تبدیل USB-A به USB-C، یک دانگل ۳ میلیمتری برای هدفون‌ها و یک ایرباد مخصوص که مستقیماً به درگاه USB-C گوشی وصل می‌شود.

شایعات حاکی از آن است این موبایل از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. ضمن اینکه یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید پای هم برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

این ویدیو شامل تصاویر زنده‌ای از موبایل مذکور نیز می‌شود که نشان می دهد بریدگی دوربین بزرگ به کار رفته برای این موبایل، چه قابلیت‌های ویژه‌ای به پیکسل 3 ایکس ال اضافه کرده است. پیش از این گفته شده بود کاربر با استفاده از دوربین سلفی دوگانه‌ی قرار گرفته در بریدگی بالای نمایشگر این گجت می‌تواند از خود سوپر سلفی بگیرد که با توجه نامش کیفیتی بهتر از سلفی‌های معمولی خواهد داشت.

The post ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط