کوله‌ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کم‌کم درحال نزدیک شدن به ماه مهر و شروع مدرسه و دانشگاه هستیم. به همین مناسبت، دیجی‌کالا از تاریخ ۴ شهریور تا ۱۳ مهر جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» را برگزار می‌کند. در این جشنواره‌، هزاران کالای مورد نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان و البته اساتید و معلمان عرضه می‌شود.

ورود به جشنواره

برای کمک به مشتریان دیجی‌کالا، تصمیم گرفتیم که در دیجی‌کالا مگ، مجموعه‌ای از مقالات راهنمای خرید تحت عنوان «کوله‌ات رو ببند!» منتشر کنیم. این مقالات راهنمای خرید را نویسندگان تحریریه‌ی دیجی‌کالا مگ نوشته‌اند و سعی کرده‌اند از میان هزاران کالا، تعدادی محصول منتخب را برای گروه‌های مختلف محصلان و اساتید معرفی کنند.

در این صفحه شاهد ۱۰ مقاله‌ی راهنمای خرید برای گروه‌های مختلف، از دانشجوی ترم اولی گرفته تا دانش‌آموزان دبستانی و بچه‌های کنکوری هستیم. البته عاشقان تکنولوژی و دانشجویان خوابگاهی یا ساکن خانه‌های دانشجویی را از یاد نبرده‌ایم.

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه فقط برای محصلان نیست و کالاهای زیادی مختص معلم‌ها و اساتید وجود دارد. به همین دلیل یکی از مقالات راهنمای خرید به این گروه اختصاص داده شده است.

بنابراین چه دبستانی هستید، چه دبیرستانی، چه دانشجو و چه حتی استاد، حتما سری به مقالات خرید این صفحه بزنید و سپس وارد جشنواره‌ی بزرگ فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بشوید.

دانشجوی ترم اول بچه های کنکوری خانه دانشجویی معلم و اساتید دانشجوی هنر و معماری دانشجوی فنی و مهندسی عاشقان تکنولوژی بازم مدرسه‌ام دیر شد تغذیه‌تو جا نزاری روزهای شیرین دبستان

The post کوله‌ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط