شاخه جدیدی با تمرکز بر آینده جنگ در ارتش آمریکا ایجاد شد

امتیاز دهید post

به تازگی یک ستاد فرماندهی جدید به ارتش آمریکا اضافه شده که قرار است درون دیوارهای شیشه ای مملو از پرینترهای سه بعدی و ربات های نیمه مونتاژ شده پا بگیرد و آینده جنگ را رقم بزند.

ستاد فرماندهی آینده ارتش آمریکا مسئولیت دارد که به تقویت نوآوری پرداخته و با بهبود یکپارچگی و انسجام میان نیروها یک گام جلوتر از تهدیدات نوظهور علیه این کشور عمل کند.

به خاطر همین مساله نیز مقر فرماندهی آینده جنگ ارتش آمریکا در نقطه مرکزی آستن تگزاس استقرار یافته که پیشتر به یکی از قطب های آمریکا برای سرمایه گذاری حوزه تکنولوژی و کارآفرینی در خارج از کالیفرنیا بدل شده.

مارک اسپر رئیس کل ارتش آمریکا روز جمعه و در جریان مراسم افتتاحیه مقر فرماندهی آینده جنگ گفت:

استقرار این مقر در آستن بیانگر نوع تغییراتی است که ما به آن نیاز داریم تا بتوانیم در جنگ های امروزی حضور پیدا کنیم. ما می دانستیم برای آنکه این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم باید در محیطی غوطه ور شویم که نوآوری سرعت عمل مان را نسبت به آنچه امروز هست افزایش دهد.

جالب است بدانید که فضای این مقر فرماندهی بسیار شبیه به دانشکده مهندسی دانشگاه تگزاس و همچنین Capital Factory (شرکت سرمایه گذار) طراحی شده که یک دفتر کاری با طراحی باز دارد و هدفش معرفی کارآفرینان به سرمایه گذاران عنوان شده.

اما همانطور که در ابتدا توضیح داده شد آستن بنا بر دلایل متعددی مقر این فرماندهی جدید را میزبانی می کند. این شهر دانشگاه مهندسی تگزاس را در خود جای داده و همه ساله کنفرانس SXSW (مختص فیلم، موزیک و رسانه با محوریت تکنولوژی) در آن برگزار می شود. آستن همچنین مدتی است که به قلب استارتاپ ها بدل شده و حتی در حوزه هایی سیلیکون ولی را مغلوب خود ساخته است.

فرماندهی جدید ارتش آمریکا برای ارائه نوآوری در زمینه های مختلف هم پیمانانی هم دارد و به عنوان مثال شرکت های بزرگی چون دل، آمازون و اپل برای مشارکت با آن ابراز علاقمندی کرده اند.

The post شاخه جدیدی با تمرکز بر آینده جنگ در ارتش آمریکا ایجاد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط