دمو بازی NBA Live 19 را رایگان دانلود کنید

امتیاز دهید post

دمو بازی NBA Live 19 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این دمو دسترسی محدود به حالت مربیگری، رویدادها و گزینه سفارشی سازی می‌شود.

عنوان NBA Live 19 برای اولین بار به کاربران اجازه خواهد داد تا از بازیکنان زن در بخش تکنفره بازی استفاده کنند. قرار است این نسخه دمو نگاهی کلی از آن چه که در این بازی جریان خواهد داشت را به کاربران ارایه داده و شما به بخش بسکتبال سه نفره نیز دسترسی خواهید داشت.

همچنین در بخش آنلاین این امکان وجود دارد که حالت بسکتبال خیابانی را به صورت چندنفره و آنلاین انجام دهید. علاوه بر این موارد، ساخت یک بازیکن مرد به کاربران اجازه خواهد تا بخشی از لیگ را بازی کرده و در نهایت پیشرفت‌های او را به نسخه کامل بازی منتقل کنند.

بازی NBA Live 19 در تاریخ ۱۶ شهریور برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. البته کاربران سرویس EA Access کنسول ایکس باکس وان می‌تواند از ۹ شهریورماه به این بازی دسترسی داشته باشند. برای دسترسی نسخه دمو می‌توانید به پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

نسخه پیشین از سری NBA Live یعنی بازی NBA Live 18 سال گذشته و با وقفه ۲ ساله نسبت به نسخه قبلی عرضه شد. وقفه‌ای که منجر به بهبود روند این فرنچایز و فروش بیشتر نشد و این عنوان با دریافت میانگین امتیازی متوسط، حتی در بازار آمریکا هم به علت حضور رقیب شناخته شده‌اش یعنی NBA 2K 18 عملکرد خوبی نداشت.

اگر خواهان تجربه عناوین رایگان هستید،‌ جدا از دمو بازی NBA Live 19 می‌توانید نسخه Starter بازی For Honor را طی این هفته دریافت کرده و برای همیشه رایگان تجربه کنید. در ضمن، دمو رایگان PES 2019 نیز چند وقتی می‌شود که در دسترس کاربران سه پلتفرم اصلی قرار گرفته و احتمالاْ طی روزهای آتی،‌ تاریخ انتشار دمو رایگان فیفا 19 نیز اعلام خواهد شد.

The post دمو بازی NBA Live 19 را رایگان دانلود کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط