۲ هیروی جدید برای بازی DOTA 2 معرفی شدند [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کمپانی والو ۲ هیرو جدید را برای بازی DOTA 2 معرفی کرده است. این قهرمان‌های تازه Mars و Grimstroke نام دارند و جدا از Mars که در اواخر سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت، می‌توانید از همین امروز با Grimstroke بازی کنید.

توانایی‌های این قهرمان در سایت رسمی DOTA 2 این‌گونه توصیف شده است:

  • Stroke of Fate: با استفاده از این توانایی،‌ Grimstroke بخشی از زمین را به ماده‌ای آلوده کرده که به دشمنانی که در آن بخش حرکت می‌کنند، ضربه می‌زند.
  • Phantom’s Embrace: با استفاده از این توانایی،‌ Grimstroke روحی را به سمت دشمنان خود می فرستد که باعث کم شدن نوار سلامتی آن‌ها خواهد شد.
  • Ink Swell: در صورت استفاده از این مهارت،‌ دشمنان نزدیک به Grimstroke برای مدتی گیج شده و جدا از آن دو دشمن به یکدیگر متصل خواهند شد. نکته جالب اینجا است که اگر به یکی از دشمنان آسیبی برسانید، دیگری هم به همان میزان آسیب خواهد خورد.
  • Soul bind:‌ در این حالت هم دو دشمن به یکدیگر وصل می‌شوند و آسیب رساندن به یکی از آن‌ها باعث آسیب دیدن دیگری هم خواهد شد.

جدا از این دو قهرمان،‌ در روز پایانی مسابقات The International 8 بازی دوتا ۲،‌تیم OG در ادامه یک تورنمنت استثنایی در برابر تیم قدرتمند PSG.LGD قرار گرفت و توانست این تیم را در یک مجموعه بازی 5 تایی که بیش از 6 ساعت به طول انجامید، شکست داده و جایزه 11 میلیون دلاری مسابقات را کسب کند.

در نهایت می‌توانید تریلر مربوط به معرفی این دو قهرمان را مشاهده کنید:

The post ۲ هیروی جدید برای بازی DOTA 2 معرفی شدند [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط