دوربین سه‌گانه و بریدگی قطره‌ای نمایشگر در تصویر افشایی از وان پلاس 6T

امتیاز دهید post

چند وقتی است که اخبار افشایی مربوط به وان پلاس 6T به شکلی آهسته اما پیوسته از راه می رسند و تصور کلی از اینکه باید منتظر چه نوع پرچمداری باشیم را شکل می هند. پیش از هر چیز و با استناد به تصاویر منتسب به این موبایل، به نظر می رسد که وان پلاس 6T الهاماتی از زبان طراحی دیوایس های Oppo گرفته است.

تصویری که اخیراً در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده نشان می دهد که وان پلاس هم به سراغ بریدگی قطره ای نمایشگر رفته و خبری از بریدگی عریض تر، شبیه به نمونه موجود در آیفون X نیست. با تنها یک دوربین سلفی، انتظار می رود که نسبت نمایشگر به بدنه وان پلاس 6T حداقل 90 درصد باشد. حاشیه پایینی متاسفانه هنوز از بین نرفته اما شاید در پرچمدار بعدی وان پلاس، این حاشیه اندک نیز برای همیشه از بین برود.

در پشت وان پلاس 6T دوربینی سه گانه به چشم می خورد که قطعاً قابلیت هایی نظیر زوم اپتیکال سه برابری را برای این موبایل به ارمغان می آورد. به صورت مختصر، پرچمدار جدید وان پلاس می تواند به عنوان مدلی ارزان قیمت از هواوی P20 پرو شناخته شود اما با تغییراتی به وجود آمده و بریدگی قطره ای شکل نمایشگر، وان پلاس احتمالاً چاره ای جز افزایش قیمت دستگاه نداشته باشد. ضمناً هنوز نمی دانیم که با عرضه این موبایل، چه اتفاقی برای وان پلاس 6 خواهد افتاد؛ ممکن است تولید آن متوقف شود، ممکن است با قیمتی کمتر به فروش برسد و ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد و 6T در قالب مدلی گران قیمت تر ظاهر شود.

در اخبار افشایی اخیر همچنین آمده که وان پلاس 6T طی ماه اکتبر معرفی خواهد شد؛ ماهی که گوگل هم برای معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال طی آن برنامه ریزی کرده است. از نظر قیمت گذاری نیز گفته می شود که این موبایل 529 دلار روی دست مشتریان هزینه می گذارد؛ بنابراین یا وان پلاس 6 با کاهش قیمت روبرو خواهد شد یا وان پلاس 6T با مشخصات پایه بهتری مثل 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از راه خواهد رسید.

The post دوربین سه‌گانه و بریدگی قطره‌ای نمایشگر در تصویر افشایی از وان پلاس 6T appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط