مشخصات کامل موبایل شیائومی Mi 8 Youth Edition فاش شد

امتیاز دهید post

طرفداران شیائومی چند وقتی است که بی صبرانه در انتظار پرچمدار می میکس 3 نشسته اند. می میکس 2 سال گذشته، در ماه سپتامبر معرفی شد اما مدل نسل سومی این خانواده قرار است طی ماه اکتبر از راه برسد. شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی چینی، تاریخ رونمایی از می میکس 3 را به تعویق انداخته تا در مراسمی مجزا قادر به رونمایی از دو اسمارت فون دیگر نیز باشد. این دو موبایل ظاهراً شیائومی Mi 8 Youth Edition و Mi 8 Screen Fingerprint Edition نامیده خواهند شد و حالا افشاگری چینی، مشخصات مربوط به Mi 8 Youth Edition را لو داده است.

بنابر اطلاعات فاش شده، شیائومی Mi 8 Youth Edition همراه با نمایشگری 6.26 اینچی از راه می رسد و رزولوشن 1080×2280 را به نمایش در می آورد که نشانه ای از تجهیز پنل نمایشگر آن به یک بریدگی در بالاست. شیائومی قبلاً موبایل Mi 8 SE را همراه با چیپست اسنتپدراگون 710 عرضه کرد و گفته می شود Mi 8 Youth نیز دومین دیوایس چینی ها با این چیپست خواهد بود. 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصه های دستگاه به شمار می آید اما متاسفانه میزان حافظه داخلی به خوبی در تصویر مشخص نیست.

پنل جلویی دستگاه قرار است میزبان یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی باشد و ظاهراً در پشت هم دوربین واحد 12 مگاپیکسلی جا خوش کرده. هنوز نمی دانیم که دوربین اصلی از نوع دوگانه خواهد بود یا خیر، اما بعید نیست که سنسور 12 مگاپیکسلی مورد اشاره، صرفاً سنسور اصلی سیستمی دوگانه باشد. ضمناً باتری 3350 میلی آمپر ساعتی نیز سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد.

در نهایت باید افزود که اخیراً افشاگری هندی اعلام کرده بود که Mi 8 Youth Edition در مدل های مختلف با حافظه رم و حافظه داخلی گوناگون از راه می رسد؛ مدل هایی مثل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. او همچنین اضافه کرده که دستگاه در سه رنگ خاکستری فضایی، طلایی و آبی به دست مشتریان می رسد.

در اخبار افشایی اخیر اشاره ای به قیمت گذاری Mi 8 Youth نشده اما گمان می رود که در کشور چین حدود 1999 یوان قیمت داشته باشد. گفتنی است که شیائومی احتمالاً مراسم رونمایی از می میکس 3 و موبایل های جدید خانواده می 8 را در روز 18 یا 19 سپتامبر برگزار خواهد کرد.

The post مشخصات کامل موبایل شیائومی Mi 8 Youth Edition فاش شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط