نخستین تریلر از حالت بتل رویال بلک آپس 4 منتشر شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

بلک آپس 4 نخستین عنوان از سری بازی‌های کال او دیوتی است که در آن شاهد مود محبوب و پرطرفدار بتل رویال خواهیم بود. با گذشت مدت کوتاهی از معرفی کامل نقشه بتل رویال، استودیو Treyarch تریلر جدیدی منتشر کرده است که برای نخستین بار به این مود می‌پردازد و در آن شاهد درگیری‌های مسلحانه سریع و هیجان انگیز، زامبی‌ و انواع وسایل نقلیه از جمله خودرو، قایق و هلی کوپتر هستیم.

شرکت اکتیویژن و استودیو تری آرک به همراه نخستین تریلر از مود بتل رویال، اطلاعاتی اضافه نیز منتشر کردند. با توجه به این اطلاعات، در حالت بتل رویال بلک آپس 4 شاهد شخصیت‌های محبوب سری بازی‌های کال او دیوتی از جمله فرانک وودز خواهیم بود. همچنین برای طراحی نقشه این مود که بزرگ‌ترین نقشه‌ی فرنچایز خواهد بود، از نقشه‌های کلاسیک این سری الهام گرفته شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

طی چند وقت اخیر، شاهد انتشار اطلاعات مختلفی از حالت بتل رویال بلک آپس 4 بودیم که با نام Blackout نیز شناخته می‌شود. تعدادی از سازندگان بازی چندی پیش مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌اینفورمر داشتند که در آن اعلام شد تعداد کاربران حاضر در یک رقابت بتل رویال 80 نفر خواهد بود؛ رقمی که در مقایسه با دو عنوان فورتنایت و PUBG کمتر است. سازندگان ضمن دفاع از این تعداد کاربر، تاکید کردند چیزی که برایشان اهمیت داشته کیفیت گیم‌پلی بوده و نه تعداد کاربران!

در همین مصاحبه، دیوید واندرهار، مدیر طراحی بلک آپس 4 اعلام کرد مود بتل رویال این بازی همیشه با نرخ فریم 60 اجرا نخواهد شد. پس از بیان این جمله، مصاحبه کننده پرسید آیا این به معنای تجربه بتل رویال با نرخ 30 فریم بر ثانیه است که واندرهار پاسخ داد خیر. طبق توضیحات او، هدف سازندگان بازی رسیدن به نرخ 60 فریم بر ثانیه بوده است اما ممکن است کاربران در هنگام تجربه شاهد افت فریم‌های جزئی باشند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی کال او دیوتی: بلک آپس 4 در تاریخ 20 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این نسخه بر خلاف عناوین قبلی این سری بخش داستانی نخواهد داشت. طبق گفته‌های سازندگان، دلیل حذف این بخش تغییر سلیقه‌ی کاربران و گرایش‌ آن‌ها به رقابت‌های چندنفره بوده است.

The post نخستین تریلر از حالت بتل رویال بلک آپس 4 منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط