انتشار رندرهای سه بعدی از ال جی V40 تینکیو با پنج دوربین

امتیاز دهید post

هنوز چند روز از انتشار رندرهای ال جی V40 تینکیو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر نگذشته و حالا رندرهای سه بعدی این موبایل در وب منتشر شده اند.

در حالی که یک ماه تا رونمایی از پرچمدار بعدی سری v کمپانی ال جی باقیمانده به لطف افشاگران دنیای موبایل از بسیاری ویژگی های احتمالی آن اطلاع داریم.اخیرا یکی از همین افراد که با عنوان OnLeaks@ شناخته می شود رندرهایی منتسب به V40 تینکیو را منتشر کرده که ظاهرا بر اساس طرح های CAD کارخانه طراحی شده اند و از اینرو می توان آنها را بسیار نزدیک به واقعیت تلقی کرد.

بر این اساس موبایل مذکور دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود که ۰.۳ اینچ از V30 و V35 بزرگتر خواهد بود. طبیعتا این مساله به قیمت بدنه بزرگتر تمام خواهد شد و بر اساس فرضیات فعلی ابعاد مدل جدید ۱۵۸.۸ در ۷۵.۸ در ۷.۸ میلیمتر است که از دو مدل قبلی با ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۵.۴ در ۷.۳ میلیمتر بلندتر و اندکی عریض تر است. ال جی V40 تینکیودر صورتی که ارقام مذکور درست از آب دربیاد ال جی V40 تینکیو پس از مدل های فلکس و V10 از نظر ابعاد به سومین گوشی هوشمند تاریخ کمپانی کره ای بدل خواهد شد و این در حالی است که افزایش بیش از حد سایز ممکن است کار با موبایل را برای کاربران تا حدودی ناخوشایند کند.

رندهای مذکور شایعات قبلی مبنی بر حضور ماژول دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین سلفی دوگانه را تایید می کنند که نوید ثبت تصاویر مهیجی را به همراه دارند. منابع این خبر اطلاعات بیشتری را درباره رزولوشن سنسورها یا گشودگی دیافراگم ارائه نکرده اند.  ال جی V40 تینکیو

در حال حاضر داده های بیشتری در رابطه با ال جی V40 تینکیو در دسترس قرار ندارد اما بر اساس این رندرها کره ای ها هنوز جک ۳.۵ میلیمتری را حذف نکرده اند. از دیگر مشخصات احتمالی می توان به پورت Type-C، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، اندروید پای و رم با ظرفیت بالا اشاره کرد.

The post انتشار رندرهای سه بعدی از ال جی V40 تینکیو با پنج دوربین appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط