اعلام شرایط پیش فروش H30 کراس ایران خودرو با موعد تحویل پاییز 98

امتیاز دهید post

بر اساس طرح اعلامی از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس با سود مشارکت 19 و انصراف 17 درصدی اجرایی خواهد شد.
موعد تحویل خودروهای ثبت نامی در این طرح مهر و آبان 98 اعلام شده است.پیش پرداخت برای جدیدترین پیش فروش H30 کراس 25 میلیون تومان پیش بینی شده و خودروهای ثبت نامی دارای بیمه شخص ثالث است.
دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه TU5 ایرانی مشترک با پژو 206 مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن ‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. این قدرت تولیدی توسط جعبه دنده‌ اتوماتیک به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود.دانگ فنگ H30 کراسدانگ فنگ h30 داراى تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه ‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، كليدهای كنترلی سيستم صوتی و بلوتوث هندزفری، صفحه نمايش لمسی ۶.۵ اينچی با قابليت پخش فايل ‌های صوتی و تصويری و سيستم رهياب، جا عینکی، صندلی ‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت و سانروف برقی. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می ‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند.

می توانید شرایط پیش فروش و محصولات ایران خودرو را در اینجا مشاهده کنید.

The post اعلام شرایط پیش فروش H30 کراس ایران خودرو با موعد تحویل پاییز 98 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط