آلبوم ابراهیم محسن چاوشی باز هم به در بسته خورد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

این‌بار مجوز صادر شده و همه چیز آماده بود که طبق قرار قبلی امروز یعنی پنجم شهریورماه آنهایی که آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از بیپ‌تیونز پیش خرید کرده بودند بتوانند دانلودش کنند و طرفدارانش برای گرفتن نسخه فیزیکی جلوی در کتابفروشی‌ها صف بکشند اما دردسرهای آلبوم «ابراهیم» چاوشی گویا تمامی ندارد.

مشکل نبود مواد چاپ و بسته‌بندی البته این روزها گریبان حوزه‌های مختلف تحت‌نظر وزارت ارشاد از جمله بازار نشر را گرفته است و فقط مختص آلبوم چاوشی هم نیست.

از ظهر گذشت و خبری از آلبوم «ابراهیم» نشد. بعد از شایعاتی مبنی بر اینکه نکند دوباره آلبوم به مشکل مجوز برخورده باشد مدیر برنامه‌های محسن چاوشی اعلام کرد که انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی به تعویق افتاده است. به گفته مدیر برنامه‌های چاوشی مشکل از نبود مواد اولیه تولید و چاپ و بسته‌بندی است. درنتیجه این آلبوم قرار است هفته آینده روز یکشنبه یازدهم به بازار بیاید.

تمام آهنگ‌های آلبوم «ابراهیم» را خود محسن چاوشی ساخته است. این آلبوم شامل هشت قطعه است که اشعار همه آنها را حسین صفا، یار غار قدیمی چاوشی سروده. آلبوم‌های آخر چاوشی ترکیبی از اشعار صفا و شاعران کلاسیک مثلا مولانا بود که اتفاقا از آنها استقبال خوبی هم شد. اما حال و هوای غالب بر آلبوم «ابراهیم» با سروده‌های صفا قطعا اجتماعی است.

تنظیم پنج قطعه از قطعات آلبوم را خود محسن چاوشی انجام داده و تنظیم سه قطعه دیگر کار فرشاد حسامی و شهاب اکبری است.

محسن چاوشی در روزهای اخیر با خبرهای آلبوم «ابراهیم» توانست بعد از مدتی دوباره در فضای مجازی گوی سبقت را از خوانندگان پاپ تازه مثل حمید هیراد و بهنام بانی برباید. طرفداران چاوشی که خیلی هم پروپاقرص هستند چنان از تصمیم او برای انتشار آلبوم «ابراهیم» در فضای مجازی حمایت کردند که خیلی زود مجوزهای لازم این آلبوم در ارشاد صادر شد.

مشکل نبود مواد چاپ و بسته‌بندی البته این روزها گریبان حوزه‌های مختلف تحت‌نظر وزارت ارشاد از جمله بازار نشر را گرفته است و فقط مختص آلبوم چاوشی هم نیست.

باید تا هفته آینده صبر کرد و دید که بالاخره «ابراهیم» چاوشی به دستمان می‌رسد یا نه.

بیشتر بخوانید: از همین امروز می‌توانید آلبوم ابراهیم چاوشی را با مجوز بخرید

The post آلبوم ابراهیم محسن چاوشی باز هم به در بسته خورد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط