بازگشت رام کاستوم Paranoid Android برای تعداد محدودی از دیوایس‌های سونی

امتیاز دهید post

در زمانی نه چندان دور، رام‌های کاستوم میان صاحبان دیوایس‌های اندروید طرفداران زیادی داشتند. در کنار نام بزرگ سیانوژن، Paranoid Android هم یکی از محبوب‌ترین رام‌هایی بود که می‌توانستید آن را روی گوشی خود نصب کنید.

اما حالا و پس از مدت‌ها تیم توسعه‌دهنده Paranoid Android نسخه جدیدی از این رام را برای تعدادی از دیوایس‌های سونی منتشر کرده که بر مبنای اندروید ۸.۰ اوریو توسعه یافته است. در حال حاضر این رام با پنج دیوایس سونی سازگاری دارد که شامل مدل‌های اکسپریا X و X Compact، XZ1، XZ1 Compact و X Premium می‌شوند.

رام جدید فاقد بسیاری از قابلیت‌هایی است که کاستوم رام‌های Paranoid Android را با آن‌ها می‌شناسند، از جمله فرم‌های مختلف کنترل PIE (رابط کاربری ویژه این رام) و تنظیمات DPI مخصوص به هر اپلیکیشن. با این وجود می‌توان انتظار داشت که به مرور زمان امکانات بیشتری به آن اضافه شوند.

در حال حاضر این رام با پنج دیوایس اندرویدی سونی سازگاری دارد

در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به لینک گیت‌هاب مرتبط با این رام، آن را برای دیوایس‌های پشتیبانی شونده دانلود کنید. تیم سازنده این رام در صفحه گیت‌هاب خود از برنامه‌نویسان دعوت به عمل آورده که برای گسترش پشتیبانی Paranoid Android و سازگاری با دیوایس‌های بیشتر، با تیم سازنده همکاری کنند. بنابراین اگر خودتان دستی بر آتش برنامه‌نویسی دارید، می‌توانید با مراجعه به این صفحه در گسترش این پروژه مشارکت داشته باشید.

گفتنی است که یکی از دلایل توقف پروژه Paranoid Android تا به امروز مشکلات مالی توسعه‌دهندگان آن عنوان شده. اما حالا کاستوم رام اندروید ۸.۰ می‌تواند در حکم شروع دوباره‌ای برای بانیان این پروژه باشد.

اعضای تیم Paranoid Android اعلام کرده‌اند که این اولین رام کاستوم مبتنی بر اندروید ۸.۰ آن‌هاست و در آینده، رام‌های مبتنی بر اندروید ۹.۰ پای خود را هم منتشر خواهند کرد. برای دریافت رام جدید می‌توانید همین حالا به وبسایت Paranoid Android مراجعه نمایید. برای آموزش فلش کردن رام نیز می‌توانید این لینک گوگل پلاس را بخوانید.

The post بازگشت رام کاستوم Paranoid Android برای تعداد محدودی از دیوایس‌های سونی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط