تمرکز اپل بر افزایش کیفیت دروبین و سرعت آیفون های ۲۰۱۸

امتیاز دهید post

نشریه بلومبرگ با انتشار گزارشی در مورد آیفون های ۲۰۱۸ شایعات موجود پیرامون آنها را تایید کرده و اطلاعات جدیدی را نیز در دسترس مخاطبان قرار داده است.

بر اساس این گزارش آیفون های ۲۰۱۸ شامل سه مدل ۵.۸ اینچی، مدل جدید ۶.۱ اینچی (موسوم به آیفون ۹) و مدل ۶.۵ اینچی خواهد بود. جدای از سایز نمایشگر بلومبرگ بر این باور است که اپل روی بهبود سرعت و ارتقای کیفیت دوربین تمرکز خواهد کرد.

مدل ۵.۸ اینچی طراحی خود را از آیفون ۱۰ به ارث خواهد برد اما به لطف چیپست A12 سرعت بالاتری را به نمایش می گذارد.با توجه به اینکه مسئولیت تولید چیپ های ۷ نانومتری جدید نیز بر عهده TSMC خواهد بود و بر اساس تفاوت های بین معماری قبلی و فرایند ۷ نانومتری حتی اگر اپل همان چیپست A11 را به صورت ۷ نانومتری در آیفون های ۲۰۱۸ تعبیه کند، کارایی این موبایل ۲۰ درصد بیشتر شده و در عین حال ۴۰ درصد انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.ارزان ترین مدل این خانواده که آیفون ۹ است در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد اما فریم آلومینیومی آن با پنل پشتی هماهنگ نخواهد بود.

کمپانی کوپرتینویی در آیفون ۱۰ سیستم شناسایی چهره و ژست های حرکتی جدیدی را معرفی کرد که تمامی آیفون های ۲۰۱۸ نیز از ان بهره خواهد برد. علاوه براین ممکن است مدل ۶.۵ اینچی قابلیت نمایش اپ ها در کنار یکدیگر را نیز داشته باشد.

بر این اساس بحث های زیادی پیرامون نامگذاری این گوشی ها در اپل جریان دارد و احتمالا در نهایت نسخه بعدی پرچمدار کنونی آیفون ۱۰ اس نام خواهد داشت اما اپل در حال سبک و سنگین کردن پیشوند پلاس برای مدل بزرگتر است و ممکن است آن را کنار بگذارد.

در بخش پایانی این گزارش به دیگر محصولات اپل نیز پرداخته شده است. تحلیلگران بلومبرگ مدعی شده اند که پیش از پایان ۲۰۱۸ شاهد معرفی اپل واچ جدید با نمایشگر بزرگتر، شارژ بی سیم جدید (احتمالا ایرپاور) و آیپد پروی به روز شده با حاشیه های کمتر و Face ID خواهیم بود.

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

The post تمرکز اپل بر افزایش کیفیت دروبین و سرعت آیفون های ۲۰۱۸ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط