افشای مشخصات موبایل غول پیکر آنر 8X Max پیش از رونمایی

امتیاز دهید post

در حالی که هنوز چند روز به رونمایی از نسل بعدی میان رده های آنر باقی مانده، کاربران چینی مشخصات این موبایل را در شبکه اجتماعی «ویبو» افشا کرده اند.

کمپانی چینی آنر خود را برای معرفی گوشی های 8X و 8X Max در چهاردهم شهریور ماه آماده می کند. بر اساس آنچه که امروز در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده آنر 8X Max از چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد.

در آرایش دو خوشه ای این چیپست چهار هسته با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی قرار دارد. پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲، مودم X12 LTE، سازگاری با نسخه چهارم فناوری شارژ سریع (QC 4.0)، پشتیبانی از بلوتوث ۵ و نسخه 3.1 USB-C نیز از دیگر قابلیت این چیپست است.در اسکرین شاتی که از بنچمارک آنر 8X Max به اشتراک گذاشته شد شماره مدل ARE-AL00 به چشم می خورد که پیش از این در اسناد رگولاتور چین هم شاهد آن بودیم.

بر اساس این داده ها آنر 8X Max از ۴ گیگابایت رم و نمایشگری با رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ بهره می برد. در رندرهای منتشر شده از این موبایل شاهد نمایشگر غول پیکر ۷.۱۲ اینچی هستیم که بر فراز آن بریدگی به شکل قطره آب قرار گرفته است.

در حالی که ابعاد 8X Max تنه به تنه تبلت ها می زند، آنر برای مدل معمولی صفحه نمایشی کوچکتر را در نظر گرفته که پتانسیل استقبال کاربران از این مدل را افزایش می دهد.

از دیگر مشخصاتی که احتمالا هفته آتی شاهد معرفی آنها خواهیم بود باید به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و باتری عظیم ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. بریدگی قطره ای شکل نیز احتمالا میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تماشا کنید: بررسی ویدیویی موبایل میان رده هواوی آنر 7X توسط دیجیاتو

The post افشای مشخصات موبایل غول پیکر آنر 8X Max پیش از رونمایی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط