هارمن کاردن از اسپیکر هوشمند ۷۰۰ دلاری‌ خود رونمایی کرد

امتیاز دهید post

هارمن کاردن که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بلندگوی جهان به شمار می‌رود، به تازگی از بلندگوی هوشمند جدیدی با نام Citation 500 رونمایی کرده که از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند. این گجت قرار است در رویداد IFA 2018 به نمایش گذاشته شود و هم اکنون کابران اروپایی قادرند این بلندگو را پیش خرید کنند.

این بلندگو قرار است همانند اسپیکر‌های هوشمند گوگل هوم در دو رنگ مشکی و طوسی عرضه شود. وجه تمایز این دو گجت از یکدیگر، ارزش مالی آنهاست چرا که Citation 500 قرار است به قیمت ۵۴۹ پوند یا ۷۰۰ دلار عرضه گردد. این مسئله موجب می‌شود که تقریباً ۳۰۰ دلار گرانتر از گوگل هوم مکس باشد و یکی از گرانترین اسپیکر‌های هوشمند بازار لقب گیرد. البته این مدل با بلندگوی ۱۷۵۰ دلاری شرکت Bang & Olufsen فاصله‌ی زیادی دارد.

Citation 500 بلندگوی‌های استریو ۲۰۰ واتی دارد و به همین دلیل از فایل‌های صوتی با کیفیت اچ دی ۲۴ بیتی ۹۶ کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یک ال سی دی رنگی در قسمت بالایی این اسپیکر تعبیه شده که نقش پنل لمسی آن را ایفا می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن پخش محتوای صوتی را کنترل کند.

البته از آنجایی که این گجت یک بلندگوی هوشمند است، دلیلی برای استفاده از این پنل وجود ندارد چرا که کاربر می‌تواند درخواست‌های خود را با صدای بلند به گوش دستیار گوگل برساند. علاوه بر این از گجت یاد شده می‌توان به عنوان هاب هوشمند خانگی استفاده کرد و به کمک آن نور یا گرمای منزل را کنترل نمود.

گفتنی است Citation 500 در واقع سومین اسپیکر هوشمند هارمن کاردن به شمار می‌رود اما اولین بلندگوی این شرکت است که از دستیار گوگل بهره می‌برد. پیش از این کمپانی یاد شده دو اسپیکر هوشمند دیگر نیز عرضه کرده بود؛ یک بلندگو ۲۴۹ دلاری به نام Allure که از آلکسا کمک می گرفت و اسپیکر هوشمند ۱۹۹ دلاری دیگری به نام Invoke که با همکاری مایکروسافت بر مبنای هوش مصنوعی کورتانا ساخته شده بود.

تماشا کنید: کیفیت صدای اسپیکر هوشمند هوم پاد تحسین بر انگیز است

The post هارمن کاردن از اسپیکر هوشمند ۷۰۰ دلاری‌ خود رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط