«شورش در شهر»‌ جدید معرفی شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

تعدادی زیادی از گیمر‌های قدیمی که بخشی از عمرشان را در کلوپ‌های بازی حضور داشتند،‌ قطعا با سری Streets of Rage که با نام «شورش در شهر» شناخته می‌شود آشنا هستند. حال به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها،‌ نسخه جدیدی از این فرنچایز برای کنسول‌های نسل فعلی عرضه خواهد شد.

سازنده قسمت جدید استودیو Guard Crush Games خواهد بود که پیش از این وظیفه ساخت یک نسخه فرعی از شورش در شهر را بر عهده داشت. این استودیو قول داده تا شورش در شهر 4 تا حد ممکن به ریشه‌های این سری وفادار بوده و ما با همان گیم‌پلی همیشگی، داستان اورجینال و البته مکانیک‌های جدیدی در مبارزات روبرو شویم.

هماننند گذشته، سبک بازی همچنان beat 'em up خواهد بود و گرافیک بازی هم با حفظ ساختار کلاسیک خود، با توجه به استانداردهای امروزی به‌روز شده است. شخصیت‌های اصلی این عنوان هم کاراکترهای آشنای قسمت‌های پیشین خواهند بود و مراحل مختلف را ‌می‌توانیم با اکسل و بلیز بازی را پیش ببریم.

باید گفت که هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار شورش در شهر 4 در نظر گرفته نشده است.

سه گانه Streets of Rage در اواسط دهه نود میلای توسط سگا برای کنسول مگا درایو عرضه شد که در آن زمان رضایت کاربران و منتقدان را به دست آورد. جدا از گیم‌پلی اعتیاد آور و باس فایت‌های خاطر انگیز،‌ این سری به خاطر گرافیک مثال زدنی و موسیقی فوق العاده خود شناخته می‌شد. این روند مثبت باعث شد تا کتاب‌های مصور و حتی انیمیشن‌هایی از شورش در شهر در آن سال‌ها تولید و عرضه شوند.

به ساخت قسمت جدید کدام یک از سری بازی‌های قدیمی علاقه دارید؟‌ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. مدتی پیش ساخت نسخه جدیدی از سری کماندوز تایید شده بود. در انتها شما را به تماشای تصاویری از این بازی دعوت می‌کنیم:

The post «شورش در شهر»‌ جدید معرفی شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط