تیزر سونی برای معرفی گوشی جدید در IFA منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چندی است که شایعات درباره پرچمدار جدید سونی به نام Xperia XZ3 شنیده می‌شود و حالا سونی با انتشار یک تیزر ویدیویی در حساب کاربری توییتر خود، معرفی گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه IFA که دو روز دیگر شروع می‌شود، را اعلام کرد.

در این تیزر هیچ تصویری از گوشی‌هایی که قرار است معرفی شود دیده نمی‌شود و تنها نام و لوگوی Xperia حضور دارد. در واقع به همین دلیل ما فکر می‌کنیم که قرار نیست فقط شاهد XZ3 باشیم و احتمالا این شرکت گوشی‌های دیگری را هم علاوه بر XZ3 معرفی می‌کند. همچنین در انتهای تیزر شاهد تاریخ ۳۰ اوت یا فردا هستیم. درواقع سونی فردا قبل از شروع رسمی و بازشدن نمایشگاه IFA به روی همگان، گوشی‌های خود را معرفی خواهد کرد و در طول نمایشگاه آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

جدا از Xperia XZ3 انتظار می‌رود چند گوشی میان رده نیز توسط سونی معرفی شوند. آنطور که شنیده می‌شود، شاهد معرفی Xperia XA3 نیز خواهیم بود. در کل انتظار شگفتی از مراسم سونی نداشته باشید چرا که تقریبا همه چیز درباره محصولاتی که قرار است این شرکت معرفی کند، لو رفته است. اما حداقل می‌توانیم خوشحال باشیم که گوشی‌های سونی قرار نیست نمایشگری با بریدگی در بالای نمایشگر داشته باشند.

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/08/hKJwazyrrjVEGK78.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

شاید تنها سورپرایز مراسم سونی، طراحی XA3 باشد. از این گوشی تنها اطلاعاتی که در دست داریم، پردازنده اسنپ‌دراگن ۶۶۰ و همینطور رم ۶ گیگابایتی است و از دیگر مشخصات گوشی چیزی در دسترس نیست. گوشی Xperia XZ3 نیز به پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین دوربین این گوشی نیز یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد که بی صبرانه منتظریم ببینیم این دوربین چه عملکردی خواهد داشت. از این گوشی عکس‌هایی هم لو رفته که نشان می‌دهد طراحی XZ3 با XZ2 فرقی نخواهد داشت.

خوشبختانه زمان زیادی تا مراسم سونی نمانده و فردا شب با ما همراه باشید تا معرفی آخرین محصولات این شرکت ژاپنی را برای شما پوشش دهیم.

منبع: Phone Arena

The post تیزر سونی برای معرفی گوشی جدید در IFA منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط