فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد منتشر شد

امتیاز دهید post

در حالی که تنها چند روز دیگر تا پایان ماه آگوست زمانی باقی مانده است، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو برای ماه سپتامبر را در فضای مجازی منتشر کرد. مایکروسافت این ماه نیز 4 بازی رایگان برای مشترکین سرویس خود در نظر گرفته است.

بازی‌های نظر گرفته شده برای کاربران ایکس باکس وان، عناوین Prison Architect (ده شهریور الی 8 مهر) و Livelock (بیست و پنج شهریور الی 23 مهر) هستند که قیمت اصلی ان‌ها به ترتیب 30 و 10 دلار است. بازی‌های Lego Star Wars III: The Clone Wars (ده شهریور الی 8 مهر) و Sega Vintage Collection: Monster World (بیست و پنج شهریور الی 8 مهر) نیز برای کاربران کنسول ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده‌اند. البته از ‌آن‌جایی که بازی‌های کنسول نسل هفتمی از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند، روی ایکس باکس وان نیز قابل اجرا خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های رایگان ماه گذشته، بازی For Honor بوده است که تا 25 شهریور همچنان رایگان خواهد بود. بنابراین اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، عجله کنید. این بازی که در سبک اکشن و هک اند اسلش طراحی شده، به کاربران اجازه می‌دهد تا پس از انتخاب کاراکتر مورد نظر از میان یکی از 3 فرقه سامورایی‌ها، وایکینگ‌ها و شوالیه‌ها به رقابت با دیگر کاربران بپردازد. این بازی در زمان عرضه به خاطر مشکلات غیر قابل چشم پوشی سرورها مورد انتقاد قرار گرفت اما با گذشت زمان مشکلات رفع شدند.

علاوه بر این، دو بازی Forza Horizon 2 (ایکس باکس وان) و Disney Epic Mickey 2 (ایکس باکس 360) که از بازی‌های رایگان ماه آگوست بوده‌اند، تنها تا 2 روز دیگر رایگان خواهند بود. همچنین با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

ایکس باکس وان

  • Livelock
  • Prison Architect

ایکس باکس 360

ایکس باکس لایو

  • Lego Star Wars III: The Clone Wars
  • Sega Vintage Collection: Monster World

The post فهرست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد منتشر شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط