شارژر بی سیم تسلا برای تلفن‌های هوشمند رونمایی شد

امتیاز دهید post

اخیراً دیوایس جدیدی به محصولات سبک زندگی کمپانی معروف تولید خوردوی الکتریکی اضافه گشته و بدین ترتیب از شارژر بی سیم تسلا رونمایی شده است.

ایلان ماسک اصولاً عادت دارد با نام برند‌های خود محصولات عجیبی خلق کند که هیچ ربطی به فعالیتش ندارند؛ پوشاک، ماشین اسباب بازی و تخته موج سواری تا اسلحه‌ی شعله افکن، همگی جزو محصولاتی هستند که با این تفکر توسط تسلا یا بورینگ کمپانی تولید شده‌اند.

تا به حال این دسته‌ از محصولات درآمد مطلوبی را نصیب تسلا کرده‌اند و به همین دلیل قرار است شارژ وایرلس جدیدی به مجموعه‌ این تولیدات اضافه شود.

این گجت که جدیداً در وبسایت رسمی تسلا به نمایش گذاشته شده، از ظاهر بسیار شیکی برخوردار است و به طراحی محصولات اپل شباهت زیادی دارد. ضمن اینکه دو کابل USB-C و USB-A هم برای اتصال مستقیم آن به گجت‌های مختلف درنظر گرفته شده است.

این شارژر بی سیم که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده، از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و می‌تواند با توان ۵ وات گجت‌ها را شارژ کند. البته با استفاده از کابل بی سیم آن می‌توان این رقم را تا ۷.۵ وات نیز بالا برد.

بر اساس مشخصات نوشته شده برای این گجت در سایت تسلا، کاربران با استفاده از این شارژر خواهند توانست به ۲۱ ساعت مکالمه‌ی بیشتر یا ۱۸ ساعت گشت و گذار در اینترنت بپردازند.

شارژ بی سیم تسلا که با استفاده کابل‌های یاد شده به یک پاور بانک تبدیل می‌شود، ۶۵ دلار قیمت دارد. البته کاربران می‌توانند با صرف نصف این رقم سراغ شارژ PowerCore انکر بروند که می تواند گجت‌ها را با توان ۱۲ وات شارژ کند.

البته کسی این دیوایس را برای اینکه محصول خوبی است یا مشخصات مطلوبی دارد، خریداری نخواهد کرد. خریداران این نوع گجت‌های به خصوص، تنها به دلیل قرار گرفتن لوگوی تسلاست که شارژر بیسیم یا تخته موج سواری این شرکت را می‌خرند.

تماشا کنید: سیستم اتوپایلوت تسلا خیابان را چگونه می‌بیند

The post شارژر بی سیم تسلا برای تلفن‌های هوشمند رونمایی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط