دل از لپتاپ پریمیوم اینسپایرون کروم بوک 14 رونمایی کرد

امتیاز دهید post

شرکت دل با کروم بوک ها چندان بیگانه نیست ولی تا پیش از این بیشتر این لپتاپ ها را با هدف محصولات مرتبط با آموزش عرضه کرده بود اما اینسپایرون کروم بوک 14 اینچی جدید که در رویداد IFA 2018 معرفی شده و از نوع هیبریدی است داستان متفاوتی دارد.

این محصول دل با بدنه ای آلومینیومی را می توان اولین کروم بوک پریمیوم دل برای مشتریان عادی دانست. دل برای ساخت آن با تقلید از سامسونگ جایگاه قلم وکام EMR را زیر کیبورد این محصول تعبیه کرده که کار با نمایشگر fHD و کم حاشیه دستگاه و اجرای برنامه های طراحی را راحت می کند.

البته به نظر می رسد این لپتاپ نیز مشابه با برخی از لپتاپ های دیگر سری اینسپایرون بدنه ای از جنس آلومینیوم ارزان قیمت دارد.

علاوه بر این اینسپایرون کروم بوک به پردازنده Core i3-8130U، به همراه 4 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. درگاه های در نظر گرفته شده برای این محصول شامل دو USB-C، یک USB-A، کارت خوان ماکرو اس دی و خروجی هدفون-میکروفن است.

اینسپایرون کروم بوک وزنی 1.8 کیلوگرمی دارد و دل وعده شارژدهی باتری تا 15 ساعت را می دهد. از اول آبان شاهد ارائه محصول جدید با قیمت 600 دلار خواهیم بود.

دل همچنین لپتاپ هایی از سری اینسپایرون 5000، اینسپایرون 7000 و مدل جدیدی از XPS را معرفی کرده است.

The post دل از لپتاپ پریمیوم اینسپایرون کروم بوک 14 رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط