اپلیکیشن ویدیو چت Duo بالاخره برای تبلت‌ها هم منتشر شد

امتیاز دهید post

بالاخره اپلیکیشن ویدیو چت محبوب گوگل موسوم به Duo برای تبلت‌ها هم منتشر شد. با دریافت یک به‌روزرسانی، Duo حالا با آیپدهای اپل و تبلت‌های اندرویدی سازگاری پیدا کرده تا در نمایشگرهای بزرگ این دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشد.

بهینه‌سازی برای تبلت خصوصیت بسیار خوبی است چرا که بسیاری از مردم در خانه به ویدیو چت می‌پردازند و تبلت وسیله‌ای است که در بیشتر خانه‌ها یافت می‌شود. از سوی دیگر ویدیو چت در نمایشگر بزرگ هم لذت خاص خودش را دارد.

امروز تقریبا دو سال از انتشار اپلیکیشن Duo گذشته، اما تغییرات خیلی بزرگی در آن اتفاق نیفتاده است. بسیاری از کاربران تجربه برقراری تماس با این اپ را گیج‌کننده توصیف کرده‌اند، هر چند گوگل راهکاری برای رفع این مشکل پیش پای کاربران گذاشته: نصب اپ به طور پیش‌فرض در بعضی دیوایس‌های اندرویدی که باعث شده مستقیما با اپلیکیشن شماره‌گیر سیستم عامل تعامل داشته باشد.

هر چند این راهکار هم نتوانسته Duo را از منظر سادگی استفاده به حد FaceTime اپل برساند. اما در هر صورت پشتیبانی از تبلت خصوصیتی بسیار کاربردی و مفید بوده و انتظار می‌رود که با این اقدام کاربران بیشتری از اپلیکیشن ویدیو چت گوگل استفاده نمایند.

اگر تبلت اندرویدی یا آیپد دارید، می‌توانید همین حالا آخرین نسخه Duo را از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

The post اپلیکیشن ویدیو چت Duo بالاخره برای تبلت‌ها هم منتشر شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط