مدل جدید لپ تاپ XPS 13 با جدیدترین چیپست اینتل معرفی شد

امتیاز دهید post

کمپانی دل از مدل جدید لپ تاپ تبدیل پذیر XPS 13 و نسخه ای ارزان تر از آن رونمایی کرده که از چیپست اینتل Core i3 بهره می برد.

سری جدید لپ تاپ XPS 13 به جدیدترین پردازنده های امبر لیک اینتل مجهز شده اند که تنها ساعاتی از معرفی آنها می گذرد.

بر این اساس پیکربندی های مختلف XPS 13 تبدیل پذیر از پردازنده های Core i5-8200Y یا Core i7-8500Y بهره می برند، بنابرین در مدل های چهار هسته ای خبری از سری U خبری نخواهد بود و این مساله شاید به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. باتری دستگاه نیز به لطف پردازنده کم مصرف اینتل تا ۱۵ ساعت توانایی تامین شارژ دارد که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد.

قطر XPS 13 به ۱۳.۷ میلی متر محدود شده

نمایشگر لمسی InfinityEdge دل با پنل QHD پلاس و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ نیز حاشیه های بسیار کمی دارد. وبکم نیز کماکان در حاشیه بالایی آن جا خوش کرده و انتظار نمی رود به این زودی شاهد تغییری در آن باشیم.

دل مدعی است که طراحی فعلی باعث شده این لپ تاپ ۱۳ اینچی در فرم فاکتور ۱۱ اینچی قرار بگیرد. علاوه بر این چیپ های سری Y نیز به لطف توان حرارتی پایین لپ تاپ را از فن بی نیاز کرده اند. این مساله باعث شده قطر XPS 13 به ۱۳.۷ میلی متر محدود شود که حمل و نقل آن را به مراتب تسهیل می کند.

کمپانی سازنده به منظور کاهش قیمت سری محبوب XPS 13 و جذب خریداران بیشتر مدلی مجهز به پردازنده دو هسته ای Core i3-8130U از سری کیبی لیک R را هم معرفی کرده که از امروز و با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد لپ تاپ XPS 13 تبدیل پذیر نیز از یازدهم سپتامبر و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

The post مدل جدید لپ تاپ XPS 13 با جدیدترین چیپست اینتل معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط