صحنه‌های اکشن Spider-Man هیجان انگیز به نظر می‌رسند [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

ویدیو جدیدی از بازی اسپایدرمن منتشر شده که نحوه مبارزات و صحنه‌های اکشن این بازی را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو جدا از نمایش‌ صحنه‌هایی از نبردهای Spider-Man،‌ سازندگان این عنوان در مورد چگونگی طراحی مبارزات و حرکات مرد عنکبوتی در نیویورک صحبت می‌کنند.

آن‌طور که از شواهد پیداست با یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی طرف خواهیم کرد که در آن کار‌های زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. اینسامنیاک گیمز قبل از این اعلام کرده بود که برای تمام کردن اسپایدرمن به ۱۵ الی ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

طی این ویدیو سازندگان بازی توضیح می‌دهند که طی مراحل،‌ مرد عنکبوتی چگونه از تواناهای خود مانند تاب خوردن بین ساختمان‌ها،‌ تنیدن تار به دشمنان و حرکات آکروباتیک استفاده خواهد کرد. ظاهرا یکی از دلایل طبیعی‌تر شدن حرکات اسپایدرمن استفاده از تکنولوژی موشن کپچر است که به این قضیه کمک کرده که چهره اسپایدرمن بیشتر از گذشته به آن چیزی که در کتاب‌های مصور این قهرمان با آن طرف هستیم، شبیه باشد.

در ضمن قرار است صحنه‌های سینمایی متنوعی را طی مراحل اسپایدرمن تجربه کنیم که هر کدام از آن‌ها با ظرافت دقت بالایی طراحی شده‌اند. احتمالا می‌دانید که داستان این بازی در شهر نیویورک جریان خواهد داشت. بر اساس تریلرهای قبلی و اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده،‌ در این بازی با نیویورکی عظیم، پر جنب و جوش و پر از جزییات طرف هستیم. در ضمن، مکانیک تاب خوردن اسپایدرمن بین ابرسازه های این کلان شهر و نحوه جابجایی او در محیط یکی از المان‌هایی محسوب می‌شود که سازندگان وقت زیادی را صرف آن کرده اند.

البته،‌ با وجود آن که ساختمان‌های مهم مارول در Spider-Man قابل رویت خواهند بود، برایان اینتهار به عنوان یکی از کارگردانان اسپایدرمن اعلام کرده است که سایر ابرقهرمانان مارول مانند اعضای «انتقام جویان» در این بازی حضور نخواهند داشت و تنها طی بخش های از داستان به آن ها اشاره خواهد شد.

این عنوان در 16 شهریورماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ضمن روز گذشته ویدیویی از بخش داستانی منتشر شد که می‌توانید آن را از این لینک ببینید.

The post صحنه‌های اکشن Spider-Man هیجان انگیز به نظر می‌رسند [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط