اپلیکیشن Google Go حالا مقالات اینترنتی را با صدای بلند می‌خواند

امتیاز دهید post

گوگل برای کشورهای در حال توسعه که وضعیت اینترنت جالبی ندارند، نسخه ویژه‌ای از اپلیکیشن جستجوی خود به نام Google Go را ارائه کرده که حتی با اتصال ضعیف 2G هم سازگاری دارد.

حالا و با دریافت یک به‌روزرسانی، اپلیکیشن Google Go دایره امکاناتش را گسترده‌تر کرده و از این پس می‌تواند صفحات اینترنتی را به ۲۸ زبان مختلف و با صدای بلند و رسا برایتان بخواند. غول موتورهای جستجو اضافه شدن این ویژگی را در جریان برگزاری یک رویداد سالیانه در هندوستان رسانه‌ای کرده است.

به گفته گوگل قابلیت جدید از هوش مصنوعی برای تشخیص مهم‌ترین بخش‌های یک صفحه اینترنتی استفاده می‌کند. بنابراین فقط آن قسمت‌ها را برایتان می‌خواند و به بقیه متن کاری نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر یک صفحه آموزش آشپزی را باز کرده باشید، دیگر لازم نیست تا رسیدن به دستور پخت غذا شنیدن داستان زندگی سرآشپز و مسائل حاشیه‌ای را تحمل کنید.

سیستم عامل Android Go برای گوشی‌های ارزان‌قیمت طراحی شده، و بخش زیادی از این گوشی‌ها نمایشگر کوچک دارند، بنابراین خصوصیت جدید Google Go استفاده از محتویات وبسایت‌ها را از طریق شنیدن برای صاحبان این گوشی‌ها آسان‌تر خواهد کرد.

البته کاربرد دیگر این خصوصیت برای افراد کم سواد یا دارای مشکلات بینایی خواهد بود. همچنین در زمان استفاده از این قابلیت، مرورگر کلماتی که در حال قرائت هستند را هاشور می‌زند. بنابراین اگر مشغول یادگیری زبان جدیدی هستید هم شاید این خصوصیت به کارتان بیاید.

اپلیکیشن Google Go با تمام دیوایس‌های اندرویدی از نسخه ۴.۳ به بالا سازگاری دارد که می‌توانید آن را همین حالا از پلی‌استور دریافت کنید.

The post اپلیکیشن Google Go حالا مقالات اینترنتی را با صدای بلند می‌خواند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط