[رپورتاژ آگهی] غذاهای دلپذیرتر با هوش مصنوعی دوربین گوشی هواوی نوا ۳!

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بزرگترین مسابقه آشپزی ایران هر روز داغ‌تر می‌شود! در این مسابقه که توسط دیجی‌کالا با حمایت هوآوی برگزار می‌گردد شرکت کنندگان هم باید خوب آشپزی کنند، هم خود عکس بگیرند چراکه نتیجه مرحله اول مسابقه با بررسی عکس‌ها مشخص می‌شود.

خبر خوب اینکه هوآوی هفته گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه گوشی جدیدی را در سری نوا معرفی کرد که می‌تواند با هوش مصنوعی خود کمک کار آشپزها در گرفتن عکس‌های حرفه‌ای از غذاهای خود باشد.

در این مراسم خبرنگاران ضمن آشنایی با قابلیت‌های گوشی‌های سری هواوی نوا ۳ (Huawei nova 3) ، از نزدیک با این گوشی‌ها و توانایی‌های آن به خصوص در بخش هوش مصنوعی دوربین آشنا شدند.

هوش مصنوعی یکی از مزیت‌های رقابتی گوشی‌های هوشمند هوآوی است که رقبا را وادار به پیروی از خود نمود. هوآوی همواره سعی داشته فارغ از مرزبندی‌های رایج بین گوشی‌های میان رده و پرچم‌دار در بازار، بیشترین امکانات را حتی در گوشی‌های میان رده خود به کاربرانش عرضه کند؛ به شکلی که این امکانات حتی در پرچم‌داران سایر برندها مشاهده نمی‌شود.

در Huawei nova 3، هوش مصنوعی دوربین موجب ثبت عکس‌های زیباتری از غذاها می‌شود.

نوا یکی از پر فروش‌ترین سری گوشی‌های میان رده این شرکت در سراسر دنیا است که طی سه سال گذشته رشد زیادی را تجربه کرده است. جالب است بدانید میزان فروش گوشی‌های سری نوای هوآوی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است. هوآوی به زودی آخرین محصول سری نوا یعنی گوشی‌های هواوی نوا ۳ و هواوی نوا ۳i را به بازار ما عرضه می‌کند.

مزیت رقابتی اصلی این گوشی‌های جدید دوربین سلفی دو گانه ۲۴ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی در آنها است. همچنین دوربین‌های دوگانه اصلی این گوشی‌ها در پشت آنها نیز از چیدمانی مشابه چیدمان دوربین‌ها در گوشی پرچم‌دار هواوی P20 برخوردار هستند و با بهره گیری از هوش مصنوعی قادر به شناسایی ۲۲ صحنه و سوژه مختلف بوده که نسبت به هوش مصنوعی در گوشی‌های قبلی هواوی در این بخش ارتقای قابل توجهی یافته است.

لازم به ذکر است که دوربین‌های دو گانه اصلی در نوا ۳ ، شانزده مگاپیکسلی و ۲۴ مگاپیکسلی و در نوا ۳i دو مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی هستند. قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی که علاوه بر دوربین در سایر بخش‌های گوشی مانند مدیریت انرژی، بهبود کیفیت صدا و . . . به کار گرفته شده مدیون پردازنده این گوشی است که همانند پردازنده هواوی Mate 10 و هواوی P20 امکان پردازش عصبی را دارد. درست است که نوا ۳ یک گوشی میان رده است ولی هواوی در آن از پردازنده گوشی‌های پرچم‌دار خود بهره گرفته است.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید هوش مصنوعی در هنگامی که سوژ‌ه‌ها را تشخیص می‌دهد عکس‌هایی بسیار متفاوت و بهتر نسبت به سایر گوشی‌ها ثبت می‌کند.

در بخش طراحی، گوشی‌های جدید نوا با توجه سلیقه کاربران جوان به شکلی طراحی شده‌اند که مانیتور FullView با اندازه ۶.۳ اینچ با کم‌ترین حاشیه و با یک ناچ در قسمت بالا تقریباً تمام بخش جلوی این گوشی را پوشانده و کمترین اتلاف فضایی در این بخش نداشته باشیم. البته اگر کاربری به ناچ بالای مانیتور علاقه نداشته باشد می‌تواند در منوی تنظیمات گوشی آنها را بپوشاند و یک حاشیه ساده مشکی در بالای گوشی، مشابه طراحی گذشته گوشی‌های سابق – و فعلی برخی برندها – داشته باشد. رزولوشن این مانیتورIPS LCD، برابر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۹ پیکسل است.

هوآوی با گوشی‌های خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی در بخش عکاسی به خصوص گوشی‌های سری هواوی نوا ۳ می‌تواند همراه خوبی در کنار شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ آشپزی باشد.

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط هوآوی تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

The post [رپورتاژ آگهی] غذاهای دلپذیرتر با هوش مصنوعی دوربین گوشی هواوی نوا ۳! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط