آشنایی با بهترین وبسایت‌ های دانلود زیرنویس فارسی

امتیاز دهید post

تماشای فیلم یکی از لذت‌ بخش ترین و عمومی ترین تفریحاتیست که سراغ داریم. حتی شاید‌ برای خیلی ها تماشای فیلم های به روز یک دغدغه باشد و فراتر از تفریحی ساده به آن نگاه کنند. به هر ترتیب، برای تماشای فیلم یکی از مهم ترین المان‌ ها متوجه شدن و دریافت دقیق و مو به موی فیلم‌ هاست و دانلود زیرنویس فارسی مناسب یکی از راه‌ های آن به شمار می‌رود.

حتی اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، شاید گاهی ترجیح دهید همه چیز را سریع تر و به زبان مادری خودتان متوجه شوید. برای این کار نیاز به دانلود زیرنویس‌ هایی دارید که علاوه بر دقیق بودن، از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد. به همین دلیل باید به دنبال وبسایت‌ هایی بگردید که در زمینه‌ی ارائه‌ی زیرنویس‌ های فارسی فعالیت دارند.

در این مطلب، نگاهی خواهیم داشت به سه وبسایت برتر که در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کنند. هرچند ممکن است وبسایت‌ های زیاد دیگری وجود داشته باشند و ما متوجه آن‌ ها نشده باشیم، اما سه وبسایتی که در ادامه برای دانلود زیرنویس فارسی به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، جزو برترین وبسایت‌های ارائه‌ی زیرنویس‌های فارسی خواهند بود. با ما همراه باشید.

۱. دانلود زیرنویس فارسی از وبسایت subf2m

این وبسایت انتخاب اول ماست و همچنین یکی از بهترین و کامل‌ ترین وبسایت های دانلود زیرنویس فارسی به شمار می‌رود. وبسایتی که علاوه بر به روز بودن از ویژگی جست و جوی بسیار خوبی برخوردار است و شاید تنها ضعفش استفاده‌ی زیاد از تبلیغات محیطی باشد که البته با عملکرد بسیار مطلوبش می‌توانیم از آن چشم پوشی کنیم.

subf2m از تبلیغات زیادی استفاده می‌کند اما سعی کرده هرگز به سمت تبلیغات پاپ آپ نرود.

از مزیت‌ های اصلی این وبسایت به روز بودن و برخورداری از سیستم جست و جوی قدرتمند است. سیستم جست و جوی subf2m طوری طراحی شده که در چند بخش جداگانه نتایج را به شما نمایش خواهد داد. علاوه بر نتیجه‌ی دقیق که در بخش Exact نمایش داده می‌ شود، بخش‌ هایی نظیر Tv-Series یا Popular هم وجود دارند که به تفکیک موضوع، زیرنویس‌ های مختلف را ارائه می‌ کنند. موضوعی که در صورت تایپ اشتباه، یا ندانستن دقیق نام یک فیلم به شما کمک شایانی خواهد کرد.

دیگر ویژگی مناسب این وبسایت، عدم استفاده از تبلیغات پاپ آپ است. subf2m از تبلیغات زیادی استفاده می‌کند اما سعی کرده هرگز به سمت تبلیغات پاپ آپ نرود. موضوعی که عموم وبسایت‌ های دانلود زیرنویس فارسی از آن استفاده می‌کنند و بسیار آزار دهنده است.

به طور کلی، به روز بودن، تبلیغات منطقی، جست و جوی دقیق و بسیار جذاب و محیط کاربری نسبتا مطلوب از بهترین ویژگی‌ های این وبسایت به شمار می‌روند و subf2m را به شماره‌ی اول لیست ما تبدیل می کند.

۲. دانلود زیرنویس فارسی از وبسایت sub.notm98

دانلود زیرنویس فارسی

با اختلافی بسیار کم، انتخاب دوم ما برای دانلود زیرنویس فارسی sub.notm98 خواهد بود. وبسایتی که از نظر محیط کاربری شاید برترین باشد اما به خاطر استفاده از تبلیغات پاپ آپ که کمی آزار دهنده هستند، به رتبه‌ی دوم آمده است. وبسایتی که از نظر ارائه‌ی به روزترین زیرنویس‌ها عملکرد مطلوبی دارد و دیتابیسی عظیم از زیرنویس‌ های آماده شده را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

ویژگی خوب این وبسایت، ارائه‌ی پیش نمایش و جزئیات کامل از زیرنویس است

sub.notm98 یکی از معدود وبسایت‌ هایی به شمار می‌ رود که به محیط ظاهری خود توجه زیادی داشته و وقتی وارد این وبسایت می‌ شوید از زیبایی نسبی آن لذت خواهید برد. بخش جست و جو شبیه به subf2m عمل می‌ کند و نتایج را به صورت تفکیک شده نمایش می‌ دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی که می‌تواند به شما در یافتن زیرنویس یاری برساند.

از دیگر ویژگی‌ های خوب این وبسایت، ارائه‌ی پیش نمایش و جزئیات کامل از زیرنویس است و اگر ارائه دهنده‌ی زیرنویس اطلاعات کامل فایل زیرنویس خود را در اختیار وبسایت قرار دهد، کاربران می‌توانند به راحتی زیرنویس مربوط به نسخه‌ی فیلم خود را دانلود کنند. موضوعی که بسیاری از مشکلات زیرنویس نظیر هماهنگ نبودن را برطرف خواهد کرد.

به طور کلی این وبسایت در ارائه‌ی زیرنویس‌ های به روز فارسی بسیار خوب عمل می‌کند و دیتابیسی عظیم از زیرنویس‌ های فارسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها نکته‌ی منفی این وبسایت شاید استفاده از تبلیغات پاپ آپ باشد که این روز‌ها با استفاده از افزونه‌ ها برای مرورگر‌‌ هایی نظیر فایرفاکس، کروم و اپرا می‌توان از آن‌ ها جلوگیری کرد.

۳. دانلود زیرنویس فارسی از وبسایت ساب دان

دانلود زیرنویس فارسی

این وبسایت خود را «بزرگترین مرکز دانلود زیرنویس فارسی فیلم و سریال» می‌ داند که البته پر بیراه نمی‌ گوید. ساب دان یکی از به روزترین وبسایت‌های دانلود زیرنویس فارسی محسوب می‌ شود که دارای تعداد زیادی زیرنویس برای هرکدام از فیلم‌ ها یا سریال هاست. اگر قبلا از ساب دان استفاده می‌ کردید حتما متوجه تغییراتی در ظاهر این وبسایت خواهید شد. به همین دلیل این وبسایت لینکی آماده کرده که می‌ توانید با انتخاب آن محیط قدیمی‌ اش را مشاهده کنید.

تقریبا همه‌ی وبسایت‌ های ایرانی با استفاده از تبلیغات زنده هستند. ساب دان هم از این قضیه مستثنا نیست

تقریبا همه‌ی وبسایت‌ های ایرانی با استفاده از تبلیغات زنده هستند. ساب دان هم از این قضیه مستثنا نیست و گهگداری با تبلیغات پاپ آپ، نظرتان را به خودش جلب می‌ کند. البته ساب دان سلیقه‌ی خوبی در ارائه‌ی تبلیغات نشان داده و سعی کرده پاپ آپ‌های تبلیغاتی در گوشه‌ی سمت راست تصویر به نمایش در بیایند تا مشکل زیادی برای کاربران ایجاد نکنند. هرچند که به هر ترتیب تبلیغاتی که به شکل پاپ آپ انجام می‌ شوند همیشه آزار دهنده‌ اند.

ساب دان در صفحه‌ی اصلی خود به نمایش جدیدترین زیرنویس‌های اضافه شده به دیتابیس خود می پردازد. دیتابیسی که از صدقه سری کاربران زیاد این وبسایت شامل میلیون‌ ها زیرنویس مختلف شده. برای راحتی کار کاربران این وبسایت فهرستی تعبیه کرده که بر اساس حرف اول فیلم‌ ها مرتب سازی شده اند. البته این ویژگی شاید کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و بیشترین استفاده از بخش جست و جوی وبسایت خواهد بود که بسیار مطلوب عمل می‌ کند.

در این وبسایت خبری از آخرین نمرات IMDB راجع به هرکدام از فیلم ها و سریال ها نیست. اما از ویژگی های بسیار خوب این وبسایت باید به لینک‌های مستقیم برای دانلود زیرنویس‌ های فارسی و همچنین نمایش امتیاز هرکدام از زیرنویس‌ ها اشاره کنیم که به راحتی قابل مشاهده هستند.

The post آشنایی با بهترین وبسایت‌ های دانلود زیرنویس فارسی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط