بازی جدیدی از دنیای ویچر رونمایی شد

امتیاز دهید post

کمپانی سی‌دی پراجکت رد سرانجام و طبق وعده‌ای که پیش از این داده بود از بازی جدیدی با محوریت دنیای فرنچایز ویچر رونمایی کرد. این بازی Thronebreaker: The Witcher Tales نام دارد و در سبک نقش آفرینی دسته‌بندی خواهد شد .

نزدیک به ۳۰ ساعت گیم‌پلی مفید خواهد داشت. مانند سری ویچر،‌ تصمیمات شما نقش مهمی را در داستان ایفا خواهد کرد و ممکن است یک تصمیم به تنهایی سرنوشت بخش زیادی از بازی را به طور کامل تغییر دهد.

همزمان با معرفی،‌ Thronebreaker: The Witcher Tales تریلری سینمایی از این عنوان منتشر شده که شباهت زیادی به دیگر تریلرهای سری ویچر دارد. پیش از این هم یک بازی کارتی برای سری ویچر با نام Gwent معرفی شده بود،‌ عنوانی که البته طرفداران دو آتشه این فرنچایز حداقل تا امروز روی خوشی به آن نشان نداده‌اند.

بعد از موفقیت‌های قسمت سوم از سری ویچر و جان گرفتن اخبار مربوط به دیگر پروژه سی دی پراجکت یعنی سایبرپانک 2077، بسیاری معتقد بودند که دیگر نسخه جدیدی از این فرنچایز ساخته نخواهد شد.

اما مدتی پیش، مدیرعامل این شرکت، آدام کیچینسکی در مصاحبه با وب سایت Bankier اعلام کرده است که آن ها برای ساخت بازی های بیشتری از سری ویچر برنامه دارند: «سه قسمت ابتدایی ویچر در کنارهم یک سه گانه را می ساختند و بنابراین ما نمی توانیم قسمت بعدی را «ویچر 4» بدانیم. The Witcher یکی از دو فرنچایزی است که فعالیت شرکت در آینده روی آن ها متمرکز خواهد بود.»

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای Thronebreaker: The Witcher Tales در نظر گرفته نشده و انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترسمان قرار بگیرد.

سی دی پراجکت این روزها به یکی از پر صر و صداترین کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است،‌ طی هفته‌ای که گذشت، این شرکت لهستانی به طور غیر منتظره‌ای،‌ ویدیویی ۴۶ دقیقه‌ای را از سایبرپانک 2077 منتشر کرد که آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

The post بازی جدیدی از دنیای ویچر رونمایی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط