راهبه 2018 داستان قبل از The Conjuring را روایت میکند

امتیاز دهید post

داستان فیلم The Nun 2018 : این فیلم که در حقیقت به ماجراهای قبل از سری فیلم های The Conjuring و داستان مربوط به شیطان درون فیلم (ولاک) را روایت می کند. داستان این فیلم از جایی شروع می شود که در سال ۱۹۵۲ مرگ یک راهبه باعث می شود تا پدر برک به رم فرستاده شود و مرگ مشکوک این راهبه را مورد بررسی قرار دهد اما …

راهبه (انگلیسی: The Nun) یک فیلم ترسناک به کارگردانی کورین هاردی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. فیلم‌نامه نوشتهٔ گری دوبرمن بر پایهٔ داستانی از دوبرمن و جیمز وان می‌باشد. این فیلم اسپین‌آف از فیلم احضار ۲ است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ و بانی آرونز بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ توسط برادران وارنر اکران خواهد شد. در حقیقت یک فیلم ترسناک ماورایی است که توسط کورین هاردی فیلم‌ساز انگلیسی ساخته شده است. فیلم‌نامه را هم گری دوبرمن نوشته که بیشتر بخاطر نوشتن فیلم‎‌نامه آثاری چون آنابل، آنابل: آفرینش و همکاری در نوشتن فیلم‌نامه‌ی It شناخته می‌شود. راهبه اسپین‌آف یا یکی از مشتقات فیلم احضار ۲ (The Conjuring 2) و پنجمین اثر در مجموعه فیلم‌های احضار به حساب می‌آید. داستان فیلم درباره تحقیقاتی است که حوالی سال ۱۹۵۲ درباره خودکشی مرموز یک راهبه در یک صومعه واقع در کشور رومانی انجام می‌شود. چنانکه اشاره شد این اثر سینمایی را کورین هاردی کارگردانی کرده است؛ او پیش از این ساخت فیلم ترسناک The Hallow در سال 2015 را به عنوان اولین اثر سینمایی اش در کارنامه داشت و حال به نظر میرسد با فیلم راهبه قصد دارد خود را به عنوان یک کارگردان هالیوودی فیلم‌های ژانر وحشت جابیاندازد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که هاردی از احتمال ساخت فیلم راهبه ۲ نیز سخن به میان آورده است. طبق گفته‌های این کارگردان در صورت موفقیت فیلم، احتمال ساخت راهبه ۲ کاملا بالا می‌رود. جهت دانلود فیلم راهبه 2018 به سایت هکس دانلود سر بزنید .

 

تریلر فیلم راهبه 2018

The Nun 2018 Storyline : When a young nun at a cloistered abbey in Romania takes her own life, a priest with a haunted past and a novitiate on the threshold of her final vows are sent by the Vatican to investigate. Together they uncover the order’s unholy secret. Risking not only their lives but their faith and their very souls, they confront a malevolent force in the form of the same demonic nun that first terrorized audiences in ‘The Conjuring 2,’ as the abbey becomes a horrific battleground between the living and the damned.

A priest with a haunted past and a novice on the threshold of her final vows are sent by the Vatican to investigate the death of a young nun in Romania and confront a malevolent force in the form of a demonic nun.

Director: Corin Hardy

Writers: Gary Dauberman (screenplay by), James Wan (story by)

Stars: Demián Bichir, Taissa Farmiga, Jonas Bloquet

پیوند به بیرون : راهبه , The Nun 2018

 

 

مطالب مرتبط