کروم بوک 14 اینچی ایسر 514 با بدنه ای از شیشه و فلز معرفی شد

امتیاز دهید post

شرکت ایسر در حال توسعه سبد محصولات کروم بوک خود است و با معرفی «Chromebook 514» در نمایشگاه IFA2018، تلاش کرده با حفظ قیمت رقابتی، تا حدودی از متریال ارزان پلاستیک (که با نام کروم بوک گره خورده) فاصله بگیرد و محصولی با کیفیت و پریمیوم از جنس شیشه و فلز آلومینیوم به بازار عرضه کند.

کروم بوک جدید ایسر از نمایشگر 14 اینچی تمام اچ دی از نوع IPS بهره برده و در صورت سفارش مشتری، به پنل لمسی نیز مجهز می شود. مدل 514 همچنین به صورت استاندارد از نور پس زمینه کیبورد، وب کم HDR و شیشه گوریلا گلس برای تاچ پد سود می برد که استفاده از این شیشه، علاوه بر بالا بردن دوام به افزایش دقت تاچ پد دستگاه نیز کمک خواهد کرد.

کروم بوک 514 با هر بار شارژ نزدیک به 12 ساعت کار می کند

بر اساس ادعای ایسر، کروم بوک 514 با هر بار شارژ نزدیک به 12 ساعت کار می کند که البته این عدد به نوع کاربری بستگی دارد. جالب اینجاست که شرکت سازنده اطلاعاتی در زمینه سخت افزار داخلی دستگاه منتشر نکرده و اظهار داشته این موارد بسته به بازار هدف متفاوت خواهند بود. (برای نمونه همین حالا کروم بوک 15 ایسر در بازارهای مختلف با قیمت یکسان اما پردازنده های دو هسته ای سلرون N3350 یا چهار هسته ای پنتیوم N4200 عرضه می شود.)

کروم بوک

ایسر همچنین دو پورت USB-C را برای محصول مورد بحث در نظر گرفته که درگاه سمت چپ صرفاً برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می گیرد، اما پورت سمت راست توانایی انتقال داده را هم دارد. در ضمن دو درگاه USB-A نیز برای اتصال سایر ابزارهای جانبی در دو طرف بدنه Chromebook 514 تعبیه شده است.

قیمت پایه کروم بوک 514 در بازار آمریکا 349 دلار و در بازار اروپا 349 یورو تعیین شده و در ماه اکتبر (اواسط مهر) به دست مشتریان خواهد رسید. البته کمپانی ایسر هنوز درباره قیمت مدل های بالاتر با سخت افزار قوی تر اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

دل از لپتاپ پریمیوم اینسپایرون کروم بوک 14 رونمایی کرد

The post کروم بوک 14 اینچی ایسر 514 با بدنه ای از شیشه و فلز معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط