Xperia XZ3 از جلو شبیه به پیکسل ۳ خواهد بود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

امروز بالاخره گوشی Xperia XZ3 در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد اما این دلیل نمی‌شود چون چیزی به معرفی گوشی باقی نمانده، تصویر جدیدی از آن منتشر نشود. اکسپریا اکس‌زد۳ پرچمدار جدید سونی خواهد بود و آنطور که این تصاویر رندر نشان می‌دهند، این گوشی احتمالا شبیه به پیکسل ۳ معمولی خواهد بود که از بریدگی در بالای نمایشگر آن وجود ندارد.

درواقع همین تصویری که در بالا شاهد آن هستید، تصویر رندر شده از پیکسل ۳ و Xperia XZ3 را نشان می‌دهد و با گوشه‌های گرد شده نمایشگر پرچمدار جدید سونی، این گوشی از نمای جلو بیش از همه شبیه به پیکسل ۳ خواهد بود.

آنطور که WinFuture، منتشر کننده اصلی این عکس‌ها نوشته، XZ3 از زبان طراحی Ambient Flow استفاده می‌کند که آن را در XZ2 نیز دیده بودیم. شیشه جلویی گوشی در لبه‌های فلزی گوشی انحنا یافته و سپس شیشه پشتی نیز با انحنایی که ارگونومی گوشی را بالاتر می‌برد، در همین همین فریم فلزی قرار می‌گیرد.

اما تغییر اصلی آنطور که WinFuture نوشته، در حاشیه‌های نمایشگر این گوشی خواهد بود. درواقع حاشیه نمایشگر این گوشی به لمس حساس خواهد بود و احتمالا دستور‌ها و شورت‌کات‌های مختلفی را می‌توان با کمک همین بخش‌های لمسی ایجاد کرد.

بخش پشتی گوشی همانطور که انتظار می‌رفت، بسیار شبیه به Xperia XZ2 خواهد بود تفاوت خاصی با این گوشی ندارد. همچنان سنسور اثر انگشت، دوربین، فلش و سیستم اتوفوکوس لیزری در یک راستا و در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بزرگ‌ترین تغییر این گوشی نسبت به نسل قبلی، گرد شدن گوشه‌های نمایشگر باشد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری اما اوضاع کمی متفاوت با شنیده‌های قبلی است. پیش‌تر شنیده بودیم که این گوشی قرار است به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز باشد اما امروز گفته شده دوربین این گوشی ۱۹ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته شده که دوربین جلویی گوشی نیز رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. خوشبختانه اما زمان زیادی لازم نیست و به زودی و با معرفی این گوشی، بالاخره متوجه خواهیم شد که کدام مورد درست خواهد بود.

نمایشگر دستگاه نیز گفته شده ۶ اینچی بوده و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل داشته و از تکنولوژی P-OLED ساخت شرکت‌های JDI و پاناسونیک خواهد بود. ۴ گیگابایت رم در کنار پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ و همینطور ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دیگر مشخصات پرچمدار جدید سونی را تشکیل می‌دهند. باتری دستگاه نیز ۳۳۰۰ میلی‌آمپری بوده و به نظر می‌رسد بتواند تا یک روز استفاده معمولی و حتی نسبتا سنگین را پاسخگو باشد. همچنین گفته شده بلندگوهای استریو در جلوی گوشی نیز نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و صدایی شفاف‌تر تولید خواهند کرد. این‌ها آخرین شایعات و تصاویر از گوشی Xperia XZ3 بودند و باید تا چند ساعت دیگر منتظر بمانیم که این گوشی هوشمند رسما معرفی شود.

منبع: ۹To5Google

The post Xperia XZ3 از جلو شبیه به پیکسل ۳ خواهد بود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط