انتشار رندرهای با کیفیت از اکسپریا XZ3 چند ساعت قبل از معرفی رسمی

امتیاز دهید post

انتظار می رود سونی امروز و طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA 2018 برلین از موبایل اکسپریا XZ3 رونمایی کند. تا به امروز اخبار افشایی درباره این پرچمدار کم نبوده اند و شب گذشته هم شاهد انتشار نتایج بنچمارکی بودیم که عملکرد دستگاه در حالت تک هسته ای و چند هسته ای را به نمایش در می آورد.

به تازگی رندرهایی با کیفیت از این پرچمدار منتشر شده اند که نشان می دهند از منظر طراحی، اکسپریا XZ3 هیچ عنصر تازه ای با خود به همراه نمی آورد؛ نه حتی بریدگی نمایشگر. زبان طراحی جدید سونی که «Ambient Flow» نام دارد یک بار دیگر در تصاویر به چشم می خورد، اما خمیدگی ها شکلی گردتر به خود گرفته اند و به زمختی سابق نیستند.

بدنه اکسپریا XZ3 از جنس شیشه و فلز است که برای موبایلی در این رده کاملاً طبیعی به نظر می رسد. نکته جالب در طراحی دستگاه، یک بریدگی در بخش پایینی پنل پشتی است که شبیه به بریدگی نمایشگر به نظر می رسد اما احتمالاً به نوعی از تجهیزات جانبی اختصاص داشته باشد که سونی در کنار اکسپریا XZ3 رونمایی خواهد کرد.

تصاویر با کیفیت اخیر، مشخصات سخت افزاری اکسپریا XZ3 را نیز باز دیگر فاش می کنند. همانطور که انتظار می رفت، دستگاه به چیپست اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

نمایشگر 6 اینچی اکسپریا XZ3 از نوع P-OLED است و رزولوشن 2880×1440 را به نمایش در می آورد. دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات دستگاه به شمار می روند. اکسپریا XZ3 که امروز به صورت رسمی معرفی خواهد شد در رنگ های گوناگون مانند مشکی، سفید، سبز و قرمز در دسترس مشتریان خواهد گرفت.

The post انتشار رندرهای با کیفیت از اکسپریا XZ3 چند ساعت قبل از معرفی رسمی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط