شیائومی ۶۸ هزار پوکوفون را در کمتر از ۵ دقیقه فروخت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

یکی از گوشی‌هایی که اخیرا معرفی شده و حسابی و سر و صدا کرده، شیائومی پوکوفون اف۱ بوده است. این گوشی به واسطه دارا بودن مشخصات سخت‌افزاری مثل پرچمداران اما با قیمت بسیار پایین، توانسته فروش خیلی خوبی داشته باشد. درواقع اولین فروش رسمی این گوشی روز گذشته در وب‌سایت Flipkart در هند شروع شد و شیائومی توانست در کمتر از ۵ دقیقه، ۶۸ هزار دستگاه پوکو اف۱ را بفروشد.

البته شیائومی رسما اعلام نکرد که چه تعداد دستگاه فروخته اما با توجه به اعلام فروش ۲ بیلیون روپیه‌ای این گوشی در توییتر، با کمی ضرب و تقسیم می‌توانیم به رقم ۶۸ هزار گوشی برسیم.

درواقع اگر در نظر بگیریم که تمام خریداران، گران‌ترین مدل این گوشی را خریداری کرده‌اند، با تقسیم ۲ میلیارد روپیه به قیمت این نسخه، به عدد ۶۸۹۶۵ می‌رسیم که فوق العاده است. از طرفی اگر در نظر بگیریم که تمام خریداران، مدل پایه این گوشی را خریداری کرده‌اند، آنوقت می‌توان گفت شیائومی صد هزار نسخه از این گوشی در چند دقیقه فروخته است. طبیعتا عدد واقعی چیزی بین ۶۸ هزار و ۱۰۰ هزار خواهد بود.

فروش بعدی این گوشی در کشور هند در تاریخ ۵ سپتامبر آغاز می‌شود و پیش بینی می‌شود شیائومی بتواند بار دیگر رکورد ثبت کند. فروش جهانی پوکوفون نیز از دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که انتظار می‌رود در کشورهای زیادی از جمله کشورهای خاورمیانه عرضه شود. البته متاسفانه ایران جز لیست کشورهایی که پوکوفون در آن به صورت رسمی عرضه می‌شود نیست اما احتمالا به زودی شاهد ورود این گوشی به کشور نیز خواهیم بود.

از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، شش گیگابایت حافظه رم (نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی با رم ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود)، ۶۴، ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگری ۶.۱۸ اینچی با بریدگی در بالای نمایشگر و باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. مدل پایه این گوشی قرار است با قیمت ۳۳۰ یورو در اروپا و آسیا عرضه شود.

منبع: GSMArena

The post شیائومی ۶۸ هزار پوکوفون را در کمتر از ۵ دقیقه فروخت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط