شرایط جدید پیش فروش جک S3، جک S5 و جک J4 توسط کرمان موتور- شهریور 97

امتیاز دهید post

کرمان موتور که پیش از این نمایندگی رسمی هیوندای در ایران را نیز بر عهده داشت حالا با تعلیق فعالیت های خودروساز کره ای، سهم بیشتری از سبد محصولات خود را به خودروهای جک و لیفان اختصاص داده است. این شرکت در کنار مدیران خودرو یکی از بازیگران خصوصی صنعت خودروسازی کشورمان به حساب می آید که ناچار به توجه بیشتری نسبت به محصولات چینی با توجه به شرایط کشور شده است.

از سوی دیگر با توجه به مشخص نبودن شرایط نرخ ارز مورد استفاده خودروسازان، تعیین قیمت نهایی برای شرکت ها تبدیل به معضلی جدی شده است و از این رو حالا تمامی پیش فروش های انجام شده به قیمت های غیر قطعی و نرخ روز خودروها (در زمان تحویل) صورت می پذیرد. بر این اساس مرحله جدید فروش محصولات کرمان موتور به مناسبت عید سعید غدیر خم از روز شنبه 10 شهریور ماه 97 طبق جدول ذیل آغاز خواهد شد.توضیحات جدیدترین شرایط فروش محصولات کرمان موتور :
– مبالغ درج شده به تومان است.
– مابقی قیمت خودرو در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.
– سود تاخیر در این بخشنامه 30 درصد است.
پيشرانه جک S3 نمونه‌ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌ متر تولید می کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که ارقام نسبتا خوبی است.بعضی امکانات جک S3، مثل نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌ های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ ای، درهمه‌ ی مدل ‌ها وجود دارد. به نظر می‌ رسد آپشن‌ های ثابت این خودرو، آینه ‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌ های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌ زدای شیشه عقب، رینگ‌ های ۱۵ اینچی و چهار شیشه ‌ی برقی را شامل می‌ شود.
جدیدترین شرايط فروش محصولات کرمان موتور:جک S5 با پیشرانه‌ ای 2 لیتری به بازار کشورمان وارد می‌ شود که مجهز به سیستم توربو شارژر است. توان این موتور معادل 174 اسب بخار بوده و خروجی گشتاور آن هم برابر با 235 نیوتن متر است.جک s5 داراى امكاناتى نظير پشت‌ سری‌ های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم‌کن صندلی‌ های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ ‌زدای شیشه جلو، قفل ايمني كودك، سان روف، تنظيم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو، چراغ راهنما روي آينه، داراي ديمر (تنظیم‌کننده نور صفحه كيلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطار دهنده فشار باد چرخ‌ ها، فرمان برقی + Servomotor، قابليت تنظيم غربيلك فرمان در ۲ جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD، USB و بلوتوث است.
جدیدترین شرايط فروش محصولات کرمان موتور:جک J4 یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر جک J5 شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود. در حالی که جک J5 در نسخه اتوماتیک از یک پیشرانه 1.8 لیتری با قدرتی در حدود 140 اسب بخار سود می برد، حالا جک J4 با وزن کمتری به پیشرانه ای اقتصادی تر با حجم 1.5 لیتر مجهز شده است که توان تولید 103 اسب بخار قدرت را دارد.در مقام مقایسه گیربکس اتوماتیک این مدل نیز نسبت به نمونه مورد استفاده در جک J5 تغییر کرده است و به جای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک قبلی شاهد استفاده از یک گیربکس CVT با ضرایب متغییر پیوسته هستیم که مصرف سوخت اقتصادی تر و شتاب گیری بهتر در سرعت های میانی را نسبت به گیربکس های اتوماتیک کلاسیک نوید می دهد.
شرايط فروش:

The post شرایط جدید پیش فروش جک S3، جک S5 و جک J4 توسط کرمان موتور- شهریور 97 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط