ال جی از سری مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear رونمایی کرد

امتیاز دهید post

شرکت کره‌ای ال جی در نمایشگاه IFA امسال از سری جدید مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد. مانیتورهای ۳۴ اینچی سری UltraGear دارای نمایشگر IPS هستند و نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ را به معرض چشم بیننده می‌گذارند.

ال جی با رونمایی از سری جدید UltraGear قصد دارد به رقیب قدرتمندی برای محصولات مشابه الین‌‌ور و ایسر تبدیل شود. با توجه به ویژگی‌های مانیتورهای جدید احتمالا این رقابت، رقابت آسانی خواهد بود. چرا که مانیتورهای ال جی هم از واحد پردازنده گرافیکی انویدیا و AMD پشتیبانی کرده و هم رزولوشن بالاتری از مانیتورهای رقیب ارائه می‌کنند.

مانیتورهای ۳۴ اینچی سری UltraGear دارای نمایشگر IPS هستند

در حال حاضر دو مانیتور در سری UltraGear معرفی شده: 34GK950G و 34GK950F که شباهت بسیار زیادی به هم دارند، با این تفاوت که مدل G از تکنولوژی انویدیا G-Sync پشتیبانی می‌کند و ضمنا نرخ به‌روزرسانی تصویر پایین‌تری از مدل F دارد. مدل G در صورت اوورکلاک شدن حداکثر نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد اما مدل F با تکیه بر تکنولوژی FreeSync 2 رادئون این مقدار را به ۱۴۴ هرتز افزایش می‌دهد.

اما یک موضوع شاید باعث شود که باز هم مدل G را به F ترجیح بدهید، آن هم این که مدل G از سیستم نورپردازی Sphere Lighting ال جی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر گیمر هستید و مانیتور زیباتری می‌خواهید، احتمالا مدل G را ترجیح خواهید داد.

از منظر طراحی بدنه، هر دو مانیتور جدید ال جی بدون حاشیه هستند و کمی در نمایشگر انحنا دارند که از انعکاس نور جلوگیری می‌کند. همچنین به لطف پایه گردان، می‌توانید زاویه نمایشگر را به طور دلخواه تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های این دو مانیتور نیز می‌توان به یک درگاه DisplayPort 1.2، یک درگاه HDMI، دو درگاه یو اس بی ۳.۰، کابل دی سی و جک سه و نیم میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ال جی هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این دو مانیتور صحبتی به میان نیاورده است.

The post ال جی از سری مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط