موبایل میان رده HTC U12 Life با دوربین دوگانه و جک هدفون معرفی شد

امتیاز دهید post

کمپانی HTC همچنان به عرضه تلفن های موسوم به «میان رده پریمیوم» پایبند بوده و حالا نسل جدید این محصولات را با مدل «U12 Life» معرفی کرده است.

اسمارتفون جدید شرکت تایوانی که جایگزین مدل U11 Life خواهد شد، از یک نمایشگر +FHD با نسبت ابعاد 2:1 بهره مند شده که کنتراست تصویر 1500:1 را ارائه می دهد. نکته جالب اینکه HTC بر خلاف سایر تولیدکنندگان، از بریدگی نمایشگر صرف نظر کرده و تنها قدری از حاشیه ها در بالا و پایین صفحه کاسته است.

U12 Life

اما مهمترین تغییر نسبت به مدل سال قبل، طراحی میان رده جدید HTC است که در دو رنگ «ارغوانی گرگ و میش» و «آبی نور ماه» عرضه خواهد شد. البته این رنگ ها در ساختار گوشی به صورت دورنگ به کار گرفته شده اند که در کنار سطح صیقلی دستگاه، جلوه زیبایی به آن می بخشند.

جک 3.5 میلی متری هدفون در HTC U12 Life بازگشته است

در زمینه مشخصات سخت افزاری، U12 Life به چیپست اسنپدراگون 636 و رم 4 یا 6 گیگابایتی مجهز شده که به ترتیب برای مدل های 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده اند. در ضمن امکان افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت حافظه نیز وجود دارد که یکی از اسلات های سیم کارت را اشغال خواهد کرد.

U12 Life

دوربین اصلی U12 Life هم یک ماژول دوگانه است که از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی اما یک حسگر 13 مگاپیکسلی داشته و گشودگی دهانه لنز هر دو ماژول اصلی و ثانویه f/2.0 است.

سایر موارد نیز به اسپیکرهای استریو، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.1 با رابط کاربری HTC Sense محدود می شود اما نکته قابل توجه، بازگشت جک 3.5 میلی متری هدفون بوده که بنا به گفته های شرکت، به واسطه ابعاد 6 اینچی و بیشتر بودن فضای داخلی ممکن شده است.

U12 Life

گفتنی است HTC U12 Life تا پایان تابستان با قیمت 350 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

آداپتور بی سیم هدست HTC Vive کاربران را از کابل های آزاردهنده بی نیاز می کند

The post موبایل میان رده HTC U12 Life با دوربین دوگانه و جک هدفون معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط