دوربین +OneStep پولاروید اریجینالز با پشتیبانی از بلوتوث معرفی شد

امتیاز دهید post

پولاروید اریجینالز، شرکت هلندی که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت دارد در نمایشگاه IFA امسال از محصول جدید خود رونمایی کرد. +OneStep نام دوربین جدید این شرکت است که در واقع مدل ارتقاء یافته دوربین OneStep 2 به حساب می‌آید.

دوربین جدید امکاناتی مثل سازگاری با بلوتوث، فلش جدید، دو لنز پرتره و استاندارد و باتری بزرگتر را به OneStep 2 اضافه کرده تا برای عکاسی با آن لذت بیشتری ببرید. اما مهم‌ترین تغییر بدون شک اضافه کردن بلوتوث بوده که می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

از آنجا که بلوتوث عملکرد وای فای را ندارد، عکاسان نمی‌توانند از این ویژگی برای اشتراک‌گذاری دیجیتالی عکس‌ها استفاده کنند. اما در عوض بلوتوث در +OneStep می‌تواند به عنوان واسطی برای دوربین و اپلیکیشن موبایل آن ظاهر شود. به لطف اپلیکیشن‌های iOS و اندروید +OneStep می‌توانید گوشی‌ هوشمندتان را به ریموت کنترلر دوربین تبدیل نمایید.

به عنوان مثال قادر هستید که از طریق اپ، سرعت شاتر و دیافراگم را تغییر بدهید و از راه دور به گرفتن عکس بپردازید. ضمنا امکان گرفتن عکس‌ با افکت دابل اکسپوژر را هم خواهید داشت. دو قابلیت جالب دیگر این دوربین هم حالت Light Painting و عکاسی حساس به صدا هستند که اولی شاتر را تا رسیدن به اکسپوژر (نوردهی) مد نظر شما باز نگه می‌دارد و دومی با رسیدن صدای اطراف به حدی مشخص، از شما عکس می‌گیرد.

دوربین +OneStep میکروفون داخلی ندارد، ولی امکان گرفتن صدا از میکروفون گوشی را در اختیارتان قرار داده. ضمنا همانطور که بالاتر گفتیم، دوربین پولاروید اریجینالز دو لنز مختلف دارد که یکی برای عکاسی پرتره و دیگری برای عکاسی استاندارد استفاده می‌شود. همچنین باتری بزرگ‌ دوربین می‌تواند با یک بار شارژ که با کابل میکرو یو اس بی حدودا یک ساعت و نیم طول می‌کشد، به مدت شصت روز دوام بیاورد.

پولاروید اریجینالز قیمت پایه این دوربین را ۱۵۹.۹۹ دلار در نظر گرفته که بسته به انتخاب مدل‌های ۶۰۰ یا i-Type Film می‌تواند متغیر باشد.

The post دوربین +OneStep پولاروید اریجینالز با پشتیبانی از بلوتوث معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط