بازی بتلفیلد 5 تأخیر خورد؛ ترس دایس از بلک آپس 4 و Red Dead Redemption 2؟

امتیاز دهید post

طبق اعلام DICE بازی بتلفیلد 5 که قرار بود در 19 اکتبر (27 مهر) عرضه شود، با تأخیری یک ماهه روبرو شده. بهانه دایس برای این تأخیر، اعمال تغییرات نهایی در ماهیت گیم‌پلی است.

تاریخ عرضه جدید بازی Battlefield V به گفته منابع 20 نوامبر (29 آبان) اعلام شده. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، بهانه دایس برای این تأخیر، اعمال تغییرات نهایی در گیم‌پلی است اما دلیل اصلی مورد دیگری به نظر می‌رسد: رقابت.

یک هفته قبل از تاریخ عرضه قبلی بتلفیلد 5 و در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر)، بازی Call of Duty: Black Ops 4 عرضه می‌شود. این در حالی است که یک هفته بعد از همان تاریخ و در روز 26 اکتبر (4 آبان)، بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شود. به همین دلیل عرضه یک بازی پرچمدار بین دو بازی بزرگ دیگر اشتباه به نظر می‌رسید. شایعات و اخبار در چند هفته گذشته نیز این نظریه را تأیید کردند و به این مورد اشاره داشتند که آمار پیش‌فروش بازی بتلفیلد 5 نتوانسته انتظارات EA را برآورده کند. حال، با تاریخ عرضه جدید، این بازی از بلاک‌باسترهای پاییزی در امان می‌ماند اما به روز جمعه سیاه (2 آذر) نزدیک‌تر می‌شود. به نظر می‌آید که الکترونیک آرتز از فاجعه عرضه بازی تایتان‌فال 2 درس گرفته و نمی‌خواهد شاهد تکرار آن باشد.

بازی Battlefield V در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و بتای آن از تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) قابل دسترس خواهد بود. DICE همچنین طی صحبت‌های امروز گفت که مشتاقانه منتظر دیدن بازیکنان، در حال بازی بتلفیلد 5 است.

چندی پیش بود که تریلر گیمزکام بازی بتلفیلد 5 منتشر شد و با جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده این عنوان ملاقات کردیم. همچینین، در این تریلر برای اولین بار شاهد بخش بتل رویال هستیم. پیش‌تر، الکترونیک آرتز نسبت به اعتراضات حول شخصیت زن بازی بتلفیلد 5 اظهار داشت که اگر از زن‌ها در این بازی خوشتان نمی‌آید، آن را نخرید. به نظر می‌آید طرفداران نیز به حرف الکترونیک آرتز عمل کرده‌اند.

نظر شما درباره تأخیر بازی بتلفیلد 5 چیست؟

The post بازی بتلفیلد 5 تأخیر خورد؛ ترس دایس از بلک آپس 4 و Red Dead Redemption 2؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط