دستبند Vivosmart 4 گارمین میزان اکسیژن موجود در خون شما را می‌سنجد

امتیاز دهید post

دستبندهای سلامتی Vivosmart بین دوستداران تکنولوژی طرفداران پر و پا قرصی دارند، به همین خاطر شرکت گارمین نمایشگاه آیفا امسال را فرصت مغتنمی بر شمرده که از جدیدترین مدل‌های این سری رونمایی کند.

Vivosmart 4 جدیدترین دستبند سلامتی گارمین است که به آن قابلیت پایش اکسیژن اضافه شده. بدین صورت که دستبند می‌تواند به وسیله یک اُکسی‌متر، میزان اکسیژن موجود در خون‌ شما را به طور دقیق بسنجد.

دستبند سلامتی Vivosmart 4 از طریق اُکسی‌متر می‌تواند کیفیت خواب شما را تحلیل و آنالیز کند. به عنوان مثال، می‌تواند به شما بگوید که چه موقع در خواب نفس کشیدن‌تان قطع می‌شود که اگر چنین نتیجه‌ای را دریافت کنید، می‌فهمید که به اختلال آپنه مبتلا هستید.

اما به غیر از پیشرفت سخت‌افزاری، Vivosmart 4 از لحاظ نرم‌افزاری هم با تغییر و تحولاتی روبرو بوده و سیستم پایش لحظه‌ای آن ارتقاء یافته است. به عنوان مثال پایش ضربان قلب و فعالیت‌های ورزشی حالا با دقت بسیار بیشتری نسبت‌ به نسل‌های پیشین این دستبند انجام می‌شود.

گارمین در نسل جدید Vivosmart از باتری قوی‌تری استفاده کرده تا با یک بار شارژ بتواند هفت روز دوام بیاورد. همچنین به لطف پشتیبانی از بلوتوث، این دستبندها می‌توانند با دیوایس‌های اندرویدی تعامل برقرار کرده و نوتیفیکیشن‌های دریافتی را برایتان به نمایش بگذارند.

به احتمال زیاد گارمین این دستبند هوشمند را بین سه تا پنج هفته آینده روانه بازار خواهد کرد. رنگ‌های قابل انتخاب خاکستری، خرمایی، آبی و مشکی خواهند بود و دستبند ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

The post دستبند Vivosmart 4 گارمین میزان اکسیژن موجود در خون شما را می‌سنجد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط