پرچمدار جدید شیائومی نمایشگر کاملا بدون حاشیه دارد

امتیاز دهید post

مدیر شرکت شیائومی، لین بن اولین عکس‌ های رسمی تلفن هوشمند جدید این شرکت چینی را عمومی کرده. تلفن هوشمند Mi Mix 3 قرار است پرچمداری بدون حاشیه باشد که از دوربین کشویی مخفی بهره مند خواهد بود. درست مثل تلفن همراه اوپو فایند اکس.

بنابر پستی که رئیس شرکت شیائومی منتشر کرده، پرچم دار جدید چینی ها قرار است اواخر مهر ماه عرضه شود. البته هنوز خبری از جزئیات بیشتر و قیمت Mi Mix 3 در اختیارمان قرار ندارد.

استفاده نکردن از حاشیه نمایشگر و ارائه‌ی صفحه نمایش‌های کامل در سری تلفن‌ های Mi Mix شیائومی منطقی به نظر می‌ رسد. خصوصا به این خاطر که پرچم دارهای گذشته‌ی این سری از گوشی ها تمام تلاش خود را کرده بودند تا جایی که امکان دارد مقدار استفاده از حاشیه نمایشگر را کاهش دهند. همچنین بهره مندی از دوربین کشویی که شباهت بسیار زیادی به فایند اکس دارد، احتمالا یکی دیگر از اقدامات درست شیائومی برای پرچم دار بعدی خود باشد.

با فرض اینکه شیائومی قصد دارد پرچم دار جدید خود را مهر ماه عرضه کند، احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از سخت افزار و امکانات Mi Mix 3 خواهیم شنید. اما در این میان یک موضوع قطعی است و آن هم آغاز جنگ تلفن های جدید در زمینه‌ی ارائه‌ی گوشی هایی بدون حاشیه همراه با دوربین های کشویی است.

پیش از این اوپو و Honor هم استفاده از دوربین‌ های کشویی مخفی در تلفن‌ همراه های بعدی خود را تایید کرده بودند. حتی به نظر می‌ رسید که اوپو فایند اکس احتمالا بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه را داشته باشد.

The post پرچمدار جدید شیائومی نمایشگر کاملا بدون حاشیه دارد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط