اولین عکس واقعی از آیفون XS منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شب گذشته اپل رسما دعوت‌نامه‌های مراسم ۲۱ شهریور ماه را ارسال کرد و اکنون می‌دانیم که در این مراسم، سه آیفون جدید همراه با اپل واچ نسل چهارم به صورت قطعی معرفی خواهند شد. حالا عکسی از آیفون جدید لو رفته که به نظر تصویر خبری این گوشی می‌آید و احتمالا پس از مراسم اپل، این عکس را در سایت و تبلیغات اپل خواهیم دید.

بدون مقدمه چینی، بیاید سراغ عکس آیفون XS برویم و بله درست خواندید؛ کسی که این عکس‌ها را لو داده، اعلام کرده که اسم آیفون بعدی آیفون XS خواهد بود. با این حساب، اگر آیفون ۵.۸ اینچی آیفون XS نام گرفته باشد، می‌توانیم بگوییم آیفون ۶.۵ اینچی هم iPhone XS Plus نام خواهد گرفت. همچنین چند روز پیش اگر به یاد داشته باشید، بار دیگر هم اسم iPhone XS را شنیده بودیم.

آیفون بالایی در عکسی که مشاهده می‌کنید، هم اندازه و هم شکل iPhone X کنونی خواهد بود اما سخت‌افزار، دوربین و چیزهایی از این قبیل تغییر خواهند کرد. همچنین فریم استیل دور آیفون نیز در رنگ طلایی مشاهده می‌شود که این یعنی آیفون‌های بعدی علاوه بر نقره‌ای و مشکی، در رنگ طلایی هم عرضه می‌شوند.

گوشی پایینی اما جدیدترین و بهترین آیفون امسال خواهد بود. طراحی این گوشی نیز شبیه به آیفون X خواهد بود اما به طور کلی اندازه دستگاه، به اندازه آیفون‌های پلاس مثل آیفون ۸ پلاس شبیه خواهد بود. نمایشگر این گوشی نیز ۶.۵ اینچی است که iPhone XS Plus را به بزرگ‌ترین آیفون ساخته شده تبدیل خواهد کرد.

به طور خلاصه، مشخصات سخت‌افزاری هر دو مدل آیفون ۱۰اس مشابه خواهد بود. این یعنی دوربین دوگانه، فریم استیل، شیشه در بخش پشتی، نمایشگر AMOLED، پردازنده Apple A12، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات این گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند. مدل سوم آیفون‌های امسال نیز ۶.۱ اینچی بوده و نمایشگری با تکنولوژی LCD دارد. همچنین این مدل دوربین تکی خواهد داشت و تنها ۳ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: GSMArena

The post اولین عکس واقعی از آیفون XS منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط