سونی لیست موبایل‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی اندروید 9 پای خود را منتشر کرد

امتیاز دهید post

سونی موبایل تازه ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند است که نقشه راه خود در قبال به روزرسانی های اندروید 9 پای را منتشر کرده. طی هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی ژاپنی قصد دارد شش اسمارت فون اکسپریا را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل به روزرسانی کند.

امروز سونی موبایل به صورت رسمی اعلام کرده که مشتریان می توانند طی ماه های آتی منتظر چه چیزی باشند و چه موبایل هایی این آپدیت مهم را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب، نخستین موج به روزرسانی اندروید 9 پای در ماه نوامبر آغاز می شود و دارندگان موبایل های اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 Premium، اکسپریا XZ2 Compact، اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact قادر به دریافت آن در این ماه هستند.

موج دوم به روزرسانی ها نیز اوایل سال آتی میلادی آغاز می شود؛ زمانی که نوبت به موبایل های اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا XA2 Plus خواهد رسید. لیست موبایل های دریافت کننده اندروید 9 پای سونی همین جا به پایان می رسد و دارندگان هیچ یک از موبایل های دیگر سونی نباید منتظر دریافت اندروید پای روی دیوایس هوشمند خود باشند.

گذشته از لیست موبایل ها، سونی اینفوگرافی جالبی نیز منتشر کرده که به صورت عمقی، به چگونگی توسعه و عرضه به روزرسانی های اندروید می پردازد؛ پروسه ای که از گوگل آغاز می شود و بعد از پیمودن مراحل گوناگون، به موبایل های اکسپریا منتهی می شود. اینفوگرافی مورد اشاره در پایین قابل مشاهده است.

اندروید 9 پای

The post سونی لیست موبایل‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی اندروید 9 پای خود را منتشر کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط