اولین عکس از اپل واچ نسل چهارم منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اولین عکس خبری از iPhone XS تنها عکسی نبود که از محصولات آتی اپل لو رفته است بلکه حالا اولین عکس خبری از اپل واچ سری ۴ام هم منتشر شده که نشان از تغییرات جذاب در این گجت پوشیدنی اپل دارد.

چیزی که در عکس زیر مشاهده می‌شود، ظاهر آشنای Apple Watch Series 4 بوده که در این نسل هم آن را خواهیم دید. حتی انتظار می‌رود طول و عرض این ساعت نیز با نسل قبلی یکی باشد.

اپل واچ سری 4

تفاوت بزرگ اما در نمایشگر این ساعت دیده خواهد شد. به طور مشخص، اپل واچ نسل چهارم نمایشگر بزرگتری را در شاسی قبلی جا داده و به اصطلاح حاشیه‌های نمایشگر دستگاه کم‌تر شده‌اند. آنطور که در شایعات قبلی شنیده بودیم، پنل نمایشگر دستگاه تا ۱۵ درصد بزرگ‌تر خواهد شد و این عکس مهر تاییدی بر شایعات قبلی است.

همچنین در این عکس شاهد جدیدترین واچ فیس Apple Watch Series 4 هستیم. در این واچ فیس اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به تمام واچ فیس‌های کنونی نمایش داده می‌شود و در واقع هشت ویجت و یا Complication جدید در عکس حضور دارد.

پیچ دیجیتالی اپل واچ یا همان Digital Crown نیز شامل تغییر طراحی شده و حالا به جای یک دست قرمز بودن، تنها یک نوار نازک و جذاب قرمز دور آن قرار گرفته که نشان از پشتیبانی LTE در این ساعت می‌دهد. بین این پیچ و تنها دکمه اپل واچ نیز یک سوراخ جدید مشاهده می‌شود که احتمالا مربوط به میکروفون می‌شود. همچنین نکته مهم‌تر بند ساعت بوده که گویا نسبت به نسل قبلی تغییر نداشته و این یعنی اگر هم اکنون کاربر اپل واچ هستید و چند بند هم برای ساعت خود خریداری کرده‌اید، بند‌های کنونی‌تان با اپل واچ بعدی نیز سازگاه خواهد بود. شما درباره نسل جدید اپل واچ چه فکر می‌کنید؟ انتظار می‌رود این ساعت نیز در تاریخ ۲۱ شهریور در کنار آیفون‌های جدید معرفی شود.

منبع: GSMArena

The post اولین عکس از اپل واچ نسل چهارم منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط