روتر وای فای آرچر C2700 تی پی لینک با چیپست اینتل معرفی شد

امتیاز دهید post

تی پی لینک به تازگی روتر وای فای آرچر C2700 را معرفی کرده که از چیپست اینتل بهره می برد.

این محصول حاصل اولین همکاری تی پی لینک با اینتل است و از چیپست وای فای خانگی اینتل برای دستیابی به سرعت 1733 مگابیت در ثانیه (البته در تئوری) بهره می برد. آرچر C2700 از دو باند پشتیبانی می کند، 5 گیگاهرتز با سرعتی که ذکر شد در کنار باند 2.4 گیگاهرتز با سرعت 800 مگابیت در ثانیه.

علاوه بر این ها روتر جدید تی پی لینک خصوصیات رده بالای دیگری را نیز با خود یدک می کشد تا از طریق آنها از پایداری سرعت اطمینان حاصل شود. یکی از این قابلیت ها هدایت کردن باند است تا به این ترتیب دستگاه های متصل، به سیگنال های بهینه هدایت شوند.

می توانید با استفاده از اپ ویژه ای که ارائه شده، پیکر بندی و کنترل تنظیمات روتر را به دست بگیرید یا حتی به لطف یکپارچه شدن با دستیار صوتی الکسای آمازون دستورات صوتی برای کنترل دستگاه های هوشمند سازگار را صادر کنید. علاوه بر این آرچر C2700 با IFTTT سازگار است که به واسطه آن می تونید سناریوهایی را برای کنترل دستگاه ها و نرم افزارهای سازگار تعریف کنید. به عنوان نمونه می توانید تعریف کنید که وقتی وارد خانه شدید به صورت خودکار چراغ ها روشن شوند.

به لطف چهار آنتن خارجی، آرچر C2700 می تواند به طور همزمان 4 جریان داده را ارسال کند و کارایی بالا و بدون تأخیر را برای همه دستگاه های متصل تضمین نماید. علاوه بر این روتر وای فای تی پی لینک به درگاه های USB مجهز شده است

در نهایت باید اشاره کرد که تی پی لینک وعده داده در زمستان پیش رو آرچر C2700 را روانه بازار خواهد کرد و برای آن قیمت 170 دلاری را در نظر گرفته است.

The post روتر وای فای آرچر C2700 تی پی لینک با چیپست اینتل معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط