گوگل اسیستنت حالا دو زبان را به طور همزمان می‌فهمد

امتیاز دهید post

گوگل رسما اعلام کرده که از امروز به بعد، دستیار گوگل اسیستنت دو زبانه است. این بدان معناست که می‌توانید فرامین خود را بدون وقفه و به دو زبان مختلف به آن بدهید تا خواسته‌هایتان را اجابت کند.

همانطور که می‌دانید گوگل اسیستنت توانایی تشخیص زبان‌های زیادی را دارد که انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی از جمله آن‌ها هستند. ولی تا امروز، هرگز توانایی آن را نداشته که بتواند به طور همزمان دو زبان مختلف را تشخیص بدهد و برای این کار ناچار بودید که زبان پیش‌فرض آن را به طور دستی تغییر دهید.

اما در کنار این موضوع، گوگل اعلام کرده که به زودی اسپیکر هوشمند Google Home Max در کشورهای بیشتری عرضه می‌شود. امروز، نوبت به انگلستان، فرانسه و آلمان رسیده که به جمع سه کشور آمریکا، کانادا و استرالیا بپیوندند، اما به مرور زمان ساکنان کشورهای دیگر هم می‌توانند اسپیکر جدید گوگل را خریداری کنند.

همچنین گوگل اعلام کرده کنترل صوتی از طریق کروم کست را ساده‌تر خواهد کرد. اگر از یک کروم کست به عنوان تلویزیون پیش‌فرض گوگل هوم استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست که برای گوگل اسیستنت محل پخش تصویر را مشخص کنید. به عنوان مثال، دیگر نیازی نیست بگویید «هی گوگل، سریال Stranger Things را روی تلویزیون اتاق نشیمن پخش کن» بلکه گفتن «هی گوگل، Stranger Things را پخش کن» کفایت می‌کند.

نکته خوب این که گوگل اسیستنت در صورت استفاده روی تلویزیون، قادر است که واکنش‌هایش را به صورت تصویری هم به شما نشان بدهد که می‌تواند خصوصیت بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

The post گوگل اسیستنت حالا دو زبان را به طور همزمان می‌فهمد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط