آنر تلفن هوشمند Magic 2 را پیش از موعد به نمایش گذاشت

امتیاز دهید post

آنر، یکی از زیر شاخه‌ های شرکت Huawei در مراسم IFA امسال با نمایش پیش از موعد پرچم دار جدید خود یعنی مجیک ۲ همه را غافلگیر کرد.

ویژگی جدیدی که در مجیک ۲ مورد استفاده قرار گرفته، استفاده‌ی این تلفن هوشمند از دوربین کشوییست. موضوعی که باعث می‌ شود صفحه نمایش این گوشی بدون استفاده از حاشیه بالایی به طور کامل قابل مشاهده باشد. موضوعی که پیش از این در فایند اکس هم دیده بودیم.

بنابر ادعای آنر، مجیک ۲ از صد درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه استفاده خواهد کرد. البته برای تایید این موضوع، آنر باید بیش از یک رونمایی مختصر از تلفن هوشمند خود در مراسم IFA مجیک ۲ را در معرض دید قرار دهد تا بتوانیم نگاهی دقیق تر به تلفن هوشمند جدید این شرکت داشته باشیم. به جز تصاویری که در مراسم IFA گرفته شده و تصویری که در تیزر (تصویر زیر) به نمایش درآمد، عکسی رسمی از مجیک ۲ در دست نیست.

بعد از بزرگنمایی عکسی که از مراسم آنر در IFA گرفته شده، می‌ توان طراحی جذاب که فاقد حاشیه است را مشاهده کرد. هرچند نمی‌توان با استفاده از این تصویر نظری قطعی صادر کرد و باید منتظر باشیم تا آنر اطلاعات دقیق تر و جزئیات بیشتری از گوشی جدید خود ارائه کند.

مجیک ۲ همچنین از پردازنده‌ی جدید Huawei یعنی کایرین ۹۸۰ استفاده می‌ کند (پردازنده‌ای که هنوز به طور رسمی معرفی نشده) که به نظر جانشین نسل کنونی این تراشه ها یعنی کایرین ۹۷۰ باشد. تراشه‌ای که در تلفن‌ های هوشمندی مثل P20 پرو مورد استفاده قرار گرفته بود.

مجیک ۲

جرج ژائو مدیر عامل شرکت آنر در گزارشی تایید کرده بود که مجیک ۲ حداقل دو ماه تا عرضه فاصله دارد. اما شرکت سازنده به این دلیل که معتقد بودند یکی از رقبا قرار است از طراحی مشابهی استفاده کند؛ تصمیم گرفتند پیش از موعد به رونمایی از مجیک ۲ بپردازند.

تنها چند ساعت بعد از رونمایی، مدیرعامل شرکت شیائومی با انتشار پستی از پرچم دار جدیدشان یعنی Mi Mix 3 رونمایی کرد که ویژگی‌ های مشابه زیادی با مجیک ۲ داشت. بنابراین نگرانی ژائو منطقی به نظر می‌ رسید.

The post آنر تلفن هوشمند Magic 2 را پیش از موعد به نمایش گذاشت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط